صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

افسران وادا در اردوی وزنه‌برداری
مأموران آژانس بین‌المللی مبارزه با دوپینگ با سفر به ایران دوباره در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند تا قبل از شروع رسمی اردوی جام جهانی تایلند در تهران از پولادمردان و زنان تست دوپینگ اخذ نمایند.
مأموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ دوباره در ایران حاضر شدند و در لیست آنها مطابق معمول نام وزنه‌برداران هم وجود دارد.
مأموران در اواخر دی با حضور در اردوی تیم ملی در چالوس از سه وزنه‌بردار تست گرفتند و اکنون دوباره به ایران سفر کرده‌اند و از تعدادی نفرات تست دوپینگ می‌گیرند. علی داودی، رضا دهدار، مصطفی جوادی، رسول معتمدی، علیرضا عباسپور و کیانوش رستمی نفراتی هستند که نام‌شان در این لیست وجود دارد و مأموران مبارزه با دوپینگ در این روزها به سراغ‌شان می‌روند. معتمدی و رستمی که خارج از اردو هستند اما داودی، عباسپور، دهدار و جوادی در اردوی تیم ملی حضور دارند.
 تیم ملی وزنه‌برداری ایران در فروردین جام جهانی تایلند را در پیش دارد که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک پاریس است و داودی، دهدار و جوادی نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.


لغو تور ملی والیبال ساحلی کرمان
چهارمین تور ملی والیبال ساحلی کلوت شهداد کرمان از7 اسفند ماه به زمان دیگری موکول شد.
 کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال طبق سیاست آماده‌سازی هر چه بیشتر ساحلی بازان برای حضور در رویدادهای ملی و بین‌المللی با همکاری هیأت‌های استانی اقدام به برگزاری چهار تور ملی ساحلی تا پایان سال کرد که بعد از برگزار تورهای بوشهر، پارسیان و بندر امام خمینی(ره) قرار بود چهارمین تور ملی ساحلی 7 تا 9 اسفندماه در کلوت شهداد کرمان برگزار شود، اما با درخواست شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها لغو شد.
هنوز تاریخ جدید برگزاری تور ملی کلوت شهداد مشخص نشده است.


حذف فلوریست ها از آسیا
دختران شمشیرباز اسلحه فلوره در رقابت‌های انفرادی قهرمانی جوانان آسیای بحرین حذف شدند.
 سیده ‌فاطمه حسینی دور مقدماتی این رقابت‌ها با 5 باخت، یک پیروزی و کیمیا معتمدی با 6 شکست و بدون برد حذف شدند.
هانیه خوش‌خواهی با 2 پیروزی و 4 شکست به دور حذفی رسید اما مقابل شمشیرباز استرالیایی 15‌- 5 باخت و کنار رفت.
زهرا کارگر آخرین شمشیرباز فلوره هم با 5 شکست و یک پیروزی راهی جدول حذفی شد اما در بازی این مرحله از پس حریف چینی‌اش برنیامد و 15‌- 12 باخت و حذف شد. به این ترتیب هانیه خوش‌خواهی، زهرا کارگر، فاطمه حسینی و کیمیا معتمدی بین 67 شمشیرباز فلوره به ترتیب رتبه‌های 46، 59 و 62 را گرفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی