صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

آمار

عصبانیت عجیب بیرو از محرومیت
در حالی که دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور آخرین دقایق خود را سپری می‌کرد، مصدومیت علیرضا بیرانوند باعث شد تا او روی زمین بیفتد .بیرانوند در این صحنه با صدای بلند به کمر خود اشاره کرد و از بازیکنان پرسپولیس که در حمله بودند، خواست تا توپ را بیرون بزنند اما وحید کاظمی در تصمیمی عجیب یک کارت زرد به او نشان داد. اخطار به بیرانوند او را چهار کارته و محروم کرد تا از بازی با ذوب‌آهن محروم و پرسپولیس با بحران عجیبی در خط دروازه خود مواجه شود که البته این موضوع واکنش بیرانوند را هم به دنبال داشت .او در حالی که روی زمین خوابیده بود با کارت زرد شوکه شد و در شرایطی که محرومیت خود را باور نمی‌کرد، به کاظمی اعتراض داشت و حتی تا وسط زمین برای این اعتراض پیش رفت.
جالب اینکه بعد از پایان بازی هم علیرضا بیرانوند با خشم شدیدی به سمت تیم داوری رفت و بازیکنان پرسپولیس هم به این تصمیم اعتراض داشتند اما در نهایت کارت زرد کاظمی برنگشت و بیرانوند محروم شد .حالا با محرومیت بیرانوند، پرسپولیس برای بازی بعدی خود باید از امیررضا رفیعی گلر دوم استفاده کند.

 
بادامکی: بازی کردن آل‌کثیر مشکلی نداشت
معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص استفاده از عیسی آل‌کثیر و احتمال بسته بودن پنجره داخلی این تیم که می‌تواند منجر به سه بر صفر شدن این بازی با حکم انضباطی به سود تراکتور شود واکنش نشان داد و گفت: استعلام گرفتیم و مشکلی برای ثبت قرارداد داخلی‌ها نبود. این موضوعی که می‌گویید را تازه شنیدم اما اگر مشکلی بود سازمان لیگ که ظهر امروز کارت بازی دو خرید داخلی را صادر کرد انجام نمی‌داد.
بادامکی درباره احتمال جدایی شهاب زاهدی گفت: این آخرین بازی شهاب زاهدی نبود. دو، سه بازیکن پیشنهادات خارجی دارند که هنوز پاسخی نداده‌ایم. این موضوع با نظر مستقیم آقای اوسمار ویرا رخ می‌دهد. او درباره جدایی نبیل باهویی هم گفت: این موضوع هم به نظر ویرا بازمی‌گردد. آقای درویش باید با او جلسه بگذارد و تفاهم حاصل شود. ما برای ورود اورونوف لازم است یک نفر را از لیست خارج کنیم که امروز و فردا رخ می‌دهد.


اعتراض ترابی  پنالتی بود!
در شرایطی که پرسپولیس در نیمه نخست مصاف با تراکتور شرایط فنی بهتری نسبت به تیم پاکو خمس داشت و موفق شد این تیم را تحت فشار بگذارد، در یک صحنه مشکوک به پنالتی به داور معترض شد.
در این صحنه مهدی ترابی با فرار از دست سیامک نعمتی خودش را از او جلو انداخت و از گوشه محوطه جریمه وارد هجده قدم حریف شد تا به سمت دروازه تراکتور حرکت کند اما در برخوردی که با نعمتی داشت نقش بر زمین شد.
بعد از این برخورد ترابی بشدت به وحید کاظمی اعتراض کرد چرا که معتقد بود روی او خطا رخ داده و باید پنالتی اعلام می‌شد اما داور مسابقه هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت. در تصویر آهسته مشخص بود که نعمتی از پشت با دو دست ترابی را شارژ کرده اما احتمالاً از نظر داور فشار روی شماره 9 سرخ‌ها آنقدر زیاد نبوده تا  او  را مجاب به اعلام پنالتی کند. حیدر سلیمانی کارشناس داوری اعلام کرده این صحنه پنالتی نبوده و تصمیم داور درست بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی