صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و پنج - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

مردان صعود کردند زنان پینگ‌پنگ حذف شدند
تیم ملی تنیس روی میز ایران با ثبت دو برد و یک شکست در مرحله گروهی فینال قهرمانی جهان به جدول حذفی راه پیدا کرد. شاگردان جمیل لطف‌الله نسبی درمرحله مقدماتی مقابل پرتغال شکست خوردند اما موفق شدند تایلند و مصر را شکست دهند و به عنوان تیم سوم گروهش به جدول حذفی راه یابد. در این گروه پرتغال اول و رومانی دوم شد. در صورت برد در این مرحله به جمع 16 تیم برتر راه پیدا می‌کند. تیم دختران هم در مرحله گروهی به ژاپن، لوکزامبورگ و برزیل باخت و فقط مقابل آفریقای جنوبی پیروز شد. این تیم با 5 امتیاز در رده چهارم ایستاد و موفق به صعود به مرحله دوم نشد.
 

صعود سه اسنوکرباز به مرحله حذفی آسیا
امیر سرخوش، علی قره‌گوزلو و میلاد کاشانی به مرحله حذفی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا رسیدند. این مسابقات روزهای ۲۸ بهمن تا ۴ اسفندماه پیگیری می‌شود که تیم ملی با ترکیب از امیر سرخوش، علی قره‌گوزلو و میلاد کاشانی در آن شرکت کرده است. در این دوره ۴۰ ورزشکار از ۱۷ کشور ایران، امارات، سوریه، سریلانکا، کره جنوبی، عربستان، قطر، فلسطین، پاکستان، عمان، کویت، اردن، عراق، هندوستان، هنگ‌کنگ، بحرین و افغانستان حضور دارند.
در گروه اول این پیکارها امیر سرخوش کاپیتان ایران شعیب‌خان، محمد رئیس، یانگ هوانگ و محمد البینالی را شکست داد تا به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شود. در گروه G علی قره‌گوزلو در دومین تجربه بین‌المللی خود، از سد اسنوکربازان پاکستان، عربستان، اردن و فلسطین گذشت و به عنوان سرگروه به دور بعد رسید. در گروه C میلاد کاشانی ابتدا صدیق الفارسی ازعمان را مغلوب کرد و سپس طارق الحداد (سوریه) را با نتیجه 3 بر یک شکست داد اما در ادامه مقابل علی العبیدلی (قطر) شکست خورد و با دومی گروهش صعود کرد. دیروز هم قرعه‌کشی مرحله حذفی انجام شد.


فینال لیگ برتر والیبال زنان؛ سایپا فاتح جدال نخست مدعیان تهرانی
 بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده است، به مرحله حساس فینال رسید.
فینال این رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه و به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم‌های مهرسان و سایپا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.
نخستین دیدار فینال از ساعت ۱۳ روز گذشته (سه‌شنبه یکم اسفند) آغاز شد و تیم سایپا پس از ۱۶۱ دقیقه تلاش تهران موفق به شکست سه بر دو حریف شد تا گام بلندی برای قهرمانی برداشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی