صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر و مصاحبه

دین محمدی:
هیأت مدیره به اختلافات ورود کند
 سیروس دین‌محمدی بازیکن سابق استقلال درباره برتری یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در شروع نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر، گفت: «درست است استقلال در نیم‌فصل اول بازیکنی نگرفت، ولی نتایج خوبی کسب کرد. الان هم که نیم‌فصل دوم با برد آغاز شد و می‌تواند به این تیم در ادامه کار کمک کند. پیروزی‌ها در چنین دیدارهایی کمک می‌کند تا حتی حواشی را پوشش دهد.» دین‌محمدی در خصوص اختلاف خطیر و نکونام نیز گفت: «هیأت مدیره استقلال باید ورود کند و جلوی اختلافات را بگیرد. هیأت مدیره برای چای و ناهار خوردن اعضای آن نیست و باید الان ورود کرده و مشکل را حل کند. اگر قرار است هیأت مدیره ورود نکند چه کسی ورود کند؟!» دین‌محمدی در پاسخ به این پرسش که درباره اختلاف بین خطیر و نکونام حق را به چه کسی می‌دهد، گفت: «در جریان خیلی از مسائل نیستیم که بگوییم چه کسی حق دارد. جواد (نکونام) بازیکن می‌خواهد و مدیریت هم می‌گوید بودجه نداریم. هر مربی در نیم‌فصل بازیکن می‌خواهد. اگر مشکلات مالی نبود این همه مشکل پیش نمی‌آمد.»
 
 
 فریبا: این اختلاف باید تمام شود
بهتاش فریبا سرپرست سابق استقلال در ارزیابی از اولین بازی استقلال در نیم‌فصل برابر صنعت نفت، گفت: «به دلیل فاصله زیادی که بین نیم‌فصل اول و دوم وجود داشت، این فاصله همانند پایان فصل و شروع فصل جدید بود. توقع این بود که با شروع نیم‌فصل دوم تیم‌ها با شناختی که نسبت به حریفان دارند از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشته باشند اما نه تنها استقلال بلکه سایر تیم‌ها نیز به خاطر تعطیلی لیگ، از لحاظ فنی متزلزل شده بودند و بازی‌های آنها معمولی و حرفه‌ای نبود.» پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا علنی شدن اختلافات شدید خطیر و نکونام به تیم ضربه می‌زند، گفت: «قطعاً این موضوع به استقلال لطمه خواهد زد و لذت فوتبال را از بین می‌برد. از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم به این دعواها خاتمه بدهند تا بیشتر از این به تیم استقلال ضربه وارد نشود. من نمی‌دانم مقصر اصلی کیست؟ اما هر فردی در باشگاه وظیفه دارد کار خود را به درستی انجام دهد تا اختلافات به اوج نرسد.»
 

هشدار اولیایی در مورد تیم‌های پایه
 کاظم اولیایی که این روزها در کنار خطیر حضور دارد و از تصمیمات مدیریت باشگاه استقلال با خبر است، در مورد شرایط تیم‌های پایه استقلال هشدار می‌دهد و در این زمینه می‌گوید: «تکلیف آکادمی‌های فوتبالی ما مشخص نیست و فوتبالیست‌ها دیمی بازی می‌کنند. با وجود استعدادهای بسیار زیادی که وجود دارد، علت اصلی عدم موفقیت تیم ملی پایه‌گذاری اشتباه است و نادیده گرفتن شدن تیم‌های پایه که متأسفانه در استقلال هم این مشکل وجود دارد.»

جستجو
آرشیو تاریخی