صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

ماشاریپوف اسلحه پنهان در بندر
آبی‌های پایتخت روز پنجشنبه، ۳ اسفند۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ در انزلی به مصاف ملوان می‌روند. با توجه به غیبت رضاوند (۴ کارته شدن) و امید حامدی‌فر (عدم حضور در تمرینات به‌خاطر دریافت نکردن مطالبات) به نظر می‌رسد سرمربی استقلال می‌تواند روی ماشاریپوف برای حضور در این مسابقه حساب باز کند.
کاپیتان تیم ملی ازبکستان به‌واسطه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا از آمادگی بدنی قابل قبولی برخوردار است و در صورتی‌که نکونام موافقت کند حتی می‌تواند از همان ابتدا برای این تیم به میدان برود. در بازی با صنعت نفت آبادان فرصتی دست نیافت تا عیار ماشاریپوف را در ترکیب استقلال مشاهده کنیم اما به نظر می‌رسد فقدان برخی مهره‌ها در خط میانی در نهایت جواد نکونام را به سمت استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال ببرد. ماشاریپوف در جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی ازبکستان نشان داد قابلیت بازی در چند پست را دارد و نکونام می‌تواند در تمام پست‌های هجومی روی این بازیکن ازبک حساب ویژه باز کند.
 

چراغ سبز نکونام به میرزایی
جواد نکونام از خارج کردن نام رضا میرزایی از لیست نهایی استقلال منصرف شد و به این بازیکن فرصت دوباره‌ای داده است.
این تصمیم بی‌ارتباط با احساس نیاز سرمربی استقلال برای جذب بازیکنان هجومی جدید نیست. با توجه به اینکه نکونام دوست دارد در پست هجومی همچنان بازیکن داشته باشد، شاید میرزایی به مرور زمان بتواند به استقلال کمک کند. البته نکونام از میرزایی خواسته به تمرینات خود در استقلال ادامه دهد تا اگر به شرایط آرمانی رسید، از این بازیکن در ادامه فصل استفاده کند.
میرزایی هم به نکونام اعلام کرده تلاش می‌کند به سرعت آماده بازی شود که باید دید وضعیت این بازیکن ریزنقش در روزهای آتی چه خواهد شد و آیا میرزایی به فرم بدنی مطلوب خواهد رسید و مصدومیت سخت را پشت سرخواهد گذاشت یا خیر؟!


اخطار نکو به اخطاری‌ها
استقلال بعد از بازی با ملوان که این هفته در انزلی برگزار می‌شود، باید مقابل سپاهان قرار بگیرد. این دو بازی برای استقلال بسیار سرنوشت‌سازاست.
در آستانه بازی با ملوان آماری از سه اخطاره‌های استقلال منتشر شده که چشم‌های هر کسی را به سمت خود خیره می‌کند. طبق آمار منتشره آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی اگر کارت زرد چهارم را دریافت کنند از بازی با سپاهان محروم خواهند شد.
نکونام درباره اینکه بازیکنان مورد نظر در بازی با ملوان کارت نگیرند، هشدارهایی داده اما به طور قطع در جریان بازی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که از اختیار سرمربی و حتی بازیکن خارج باشد واستقلال مقابل سپاهان محروم بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی