صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و سه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

این صنعت من را امیدوار کرد

بختیاری‌زاده: بازی با استقلال باید تکرار شود

سهراب بختیاری‌زاده در اولین تجربه مربیگری خود در تیم صنعت نفت آبادان سیمای متفاوتی از این تیم را روی پرده نمایش آورد. او حتی اگر قدری خوش شانس بود، می‌توانست از تهران یک امتیاز شیرین با خود به آبادان ببرد و امیدها برای ماندن صنعت نفت در لیگ برتر را فزونی بخشد.
 هرچند که با همین نمایشی که نفتی‌ها در ورزشگاه آزادی از خود به جا گذاشتند نیز هیچ بعید نیست حرکت نرم نفتی‌‎ها از هفته‌های آتی به سمت میانه‌های جدول آغاز شود. سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گویی متفاوت به آنچه تیمش در صحنه بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی خلق کرد، اشاره دارد. او می‌گوید: «خوب دویدیم و تلاش کردیم. همه بازی را دیدند. ما مقابل یک تیم بزرگ قرار داشتیم که همه سابقه‌اش را می‌دانند. استقلال تیم بسیار بزرگی است. جنگیدن با این تیم سخت و دشوار است. آن هم در ورزشگاه آزادی. البته تماشاگران هم حضور نداشتند که به اعتقاد من اگر هواداران استقلال بودند جذابیت این بازی افزایش می‌یافت اما به هرحال بازی در سکوت سکوها انجام شد و دو تیم فوتبال درگیرانه‌ای از خود به جا گذاشتند.»
آقا سهراب به بیان این جمله تأکید دارد: «باید به تک‌تک بازیکنانم خسته نباشید بگویم. یک بازی امیدوارکننده را به همه مردم ایران نشان دادند. همه دیدند قواره صنعت نفت کجاست. ما مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی داشتیم. ما در بازی رفت 3 گل از این تیم خورده بودیم اما در ورزشگاه آزادی فقط یک بار دروازه ما باز شد که اگر قدری خوش شانس بودیم می‌شد آن گل را هم دریافت نکنیم. به هرحال خاصیت تیم‌های بزرگی مانند استقلال همین است. اما ما هم تیم متفاوتی بودیم. به اعتقاد من این یک پیشرفت بزرگ است وقتی در خانه 3 گل می‌خوری اما خارج از خانه طور دیگری بازی می‌کنی که حتی استحقاق یک امتیاز را داری؛ این به معنی تفاوت است. البته تیم من کار دارد. ما در ابتدای مسیر قرار داریم اما باید تلاش کنیم. فوتبال بی‌رحم است. تیم‌های دیگر نمی‌ایستند که ما امتیاز بگیریم. باید با همه وجود بازی کنیم. هفته اول نیم‌فصل دوم گذشت اما هنوز فرصت‌های زیادی باقی است که باید قدر موقعیت‌های آتی را بدانیم.»
بختیاری‌زاده حرف‌هایش را با این جملات به پایان برد: «صنعت‌نفت شایسته ماندن در لیگ برتر است و من از بازیکنانم که کوهی از انگیزه هستند و لیاقت بالایی دارند خواستم جدی باشند. در بازی با استقلال آنها خودشان را خوب نشان دادند اما باید همان بازی را در ادامه لیگ تکرار کنیم. مطمئن باشید تکرار بازی با استقلال منجر به ماندن صنعت‌نفت در لیگ برتر خواهد شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی