خبر

پاراجودو گرندپری آلمان
بنی‌طبا طلایی شد

نماینده پاراجودوی کشورمان به نشان طلای مسابقات جایزه بزرگ آلمان دست یافت. سیدمیثم بنی‌طبا نماینده کشورمان در گروه J۱، دسته ۶۰ کیلوگرم با برتری بر حریف برزیلی خود در دیدار نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ جودوی نابینایان و کم‌بینایان آلمان به عنوان قهرمانی رسید. میثم بنی‌طبا در راند نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و پس از آن در سه مبارزه متوالی حریفانی از تایلند، چین و هند را ضربه فنی کرد.
بنی‌طبا با وجود مصدومیت شدید و آسیب‌دیدگی از ناحیه دنده، در دیدار نهایی جودوکاری از برزیل را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. وحید نوری قهرمان جهان و پارالمپیک دیگر نماینده ایران به مصاف حریفان خود می‌رود. رقابت‌های گرندپری جودوی نابینایان و کم‌بینایان، برای ارتقای رنکینگ جودوکاران و تکمیل امتیاز جهت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از شنبه ۲۸ بهمن در شهر هایدلبرگ آلمان آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.


دو کرسی در فدراسیون جهانی پرورش اندام
دیوسالار و جمشیدی حکم گرفتند

محمد دیوسالار و حسین جمشیدی به عضویت کمیسیون‌های حقوقی و انضباطی و رسانه فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام درآمدند.  در حالی که هم اکنون فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران صاحب سه کرسی در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB) است، با رایزنی‌های صورت گرفته و طی احکامی از سوی فدراسیون جهانی دو کرسی جدید هم به نام ایران در IFBB ثبت شد. بر همین اساس محمد دیوسالار به عنوان عضو کمیته حقوقی و انضباطی فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام معرفی شد. همچنین حسین جمشیدی به عضویت کمیسیون رسانه فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام درآمد.

جستجو
آرشیو تاریخی