صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۹

اعتراض بازیکنان استقلال بعد از تسویه حساب 300 هزار دلار ی با ماشاریپوف

چرا پول ما را نمی دهید؟

قراردادی که ماشاریپوف با باشگاه استقلال منعقد کرده به مدت یک فصل و نیم است. این بازیکن علاوه برنیم‌فصل پیش رو، یک فصل دیگر در ترکیب آبی‌ها به میدان خواهد رفت و به این ترتیب حضور او تا پایان فصل بیست و چهارم در استقلال قطعی شده است. باشگاه استقلال در عقد قرارداد با این بازیکن ازبک رفتار متفاوتی داشته که موجب دلخوری برخی بازیکنان هم شده است. مسئولان باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره تمام حقوق ماشاریپوف در فصل جاری را به وی پرداخت کرده‌اند. ظاهراً این اقدام در راستای توافقاتی بوده که پیش از عقد قرارداد رسمی به انجام رسیده و باشگاه استقلال عهد کرده در قدم اول تمام دستمزد بازیکن ازبک در نیم‌فصل باقی مانده از لیگ بیست و سوم را بپردازد.
این اقدام از جنبه‌های فنی بسیار مثبت است و بار سنگینی را از روی دوش باشگاه برمی‌دارد و سبب می‌شود بازیکن خارجی آبی‌ها بدون اینکه دردسری ایجاد کند تا پایان فصل جاری در ترکیب استقلال به میدان برود. اما از جهاتی پرداخت تمام دستمزد نیم‌فصل باقی مانده، دلخوری بازیکنانی را به دنبال داشته که تاکنون نتوانسته‌اند همه مطالبات خود را از باشگاه دریافت کنند.
شاید اگر باشگاه استقلال در مواجهه با بازیکنان قبلی خود خوشقولی به خرج می‌داد و مطالبات آنها را طبق قرارداد پرداخت می‌کرد، چنین ذهنیتی میان بازیکنان و باشگاه شکل نمی‌گرفت که احیاناً سیاستگذاران میان‌ آنها فرق می‌گذارند اما با توجه به اینکه مطالبات برخی بازیکنان حتی از فصل پیش هم باقی مانده، تسویه حساب با بازیکن ازبک تا حدی برای باشگاه استقلال درسرساز شده و میان بازیکنان و مسئولان شکاف ایجاد کرده است. البته در فصل جاری بازیکنان استقلال همه گونه همکاری را با باشگاه انجام داده‌اند و با وجود اینکه همچنان از فصل پیش طلب دارند، اما با همه وجود برای تیم‌شان به میدان رفته‌اند. به هر حال باشگاه استقلال نیز باید مساوات را در نظر گرفته و اجازه ندهد که با چنین تصمیماتی کانون تیم متزلزل شود. البته شنیده می‌شود علاوه برمبلغی که اخیراً از سوی باشگاه استقلال به ماشاریپوف پرداخت شده، قرار است پاداش‌های این بازیکن نیز پرداخت شود. طبق معمول در توافقات فی‌مابین باشگاه استقلال مبالغی را برای گلزنی و پاس گل تعیین کرده که اگر ماشاریپوف در انجام این مأموریت موفق باشد پاداش‌های دلاری خود را نیز دریافت خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی