صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

فینالیست های لیگ برتر والیبال مشخص شدند
تیم والیبال مهرسان در بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی سپاهان را شکست داد و به فینال رسید.
بیست‌وسومین دوره لیگ برتر والیبال زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده بود، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها روزهای 17 و 23 بهمن با چهار دیدار پیگیری شد و سایپا با دو برد متوالی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین فینالیست به دیدار نهایی راه پیدا کرد اما جدال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان تهران در دور رفت و برگشت یک بر یک مساوی شد تا دیدار سوم تعیین کننده فینالیست دوم باشد. دیدار سوم دو تیم در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار ‌شد و مهرسان سه بر یک فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد تا به عنوان حریف سایپا راهی دیدار فینال شود .سپاهانی‌ها در ست نخست این مسابقه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند تا در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند. دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ برتر زنان سال 1402 نیز به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای یکم، چهارم و هفتم اسفندماه به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.


تنیس روی‌ میز قهرمانی جهان؛ شکست تیم‌های مردان و زنان ایران
رقابت‌های تنیس روی‌ میز قهرمانی جهان در بخش تیمی به میزبانی بوسان کره‌جنوبی پیگیری شد. در رقابت‌های روز گذشته در بخش تیمی، تیم مردان کشورمان که دیروز در نخستین دیدار توانسته بود تایلند را ۳ بر صفر شکست دهد، در دومین مسابقه برابر پرتغال به میدان رفت. تیم ملی تنیس روی‌ میز مردان در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پرتغال شد تا اولین شکست پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان ثبت شود.
در این دیدار نوشاد عالمیان برابر جگوآ گرالدو ۳ بر یک به پیروزی رسید اما نیما عالمیان و امیرحسین هدایی با نتایج مشابه ۳ بر ۲ به ترتیب مغلوب مارکوس فریتاس و تیاگو آولونیا شدند.
تیم مردان کشورمان در این دیدارها که سهمیه المپیک بین ۸ تیم اول توزیع می‌شود، با تیم‌های رومانی، مصر، پرتغال و تایلند همگروه است.
در بخش بانوان نیز تیم ملی تنیس روی‌ میز کشورمان که در روز اول برابر آفریقای جنوبی ۳ بر صفر به پیروزی رسیده بود، امروز در دومین دیدار برابر ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.
در این دیدار، ندا شهسواری با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میما ایتو، مهشید اشتری با نتیجه ۲ بر ۳ برابر هیرانو و صبا سراجی با نتیجه ۳ بر صفر برابر هینا هیاتا شکست خوردند.
گفتنی است تیم بانوان ایران با تیم‌های برزیل، ژاپن، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی در گروه دوم مسابقات قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی