صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و دو - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

جذب دروازه‌بان دوم پیچیده شد
پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی احمد گوهری را به طور قرضی به آلومینیوم اراک داد و پس از آن دیگر گلر جدیدی نخرید و در این مدت گلرهای آکادمی پرسپولیس بدون هیچ تجربه‌ای در میدان‌های رسمی به عنوان جانشین بیرانوند روی نیمکت نشسته‌اند.با این حال بیرانوند تا اینجا در تمام بازی‌های فصل حضور داشته اما محرومیت و مصدومیت در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است. در حالی که در پنجره زمستانی نیز صحبت از خرید یک گلر دیگر به میان آمد اما پرسپولیس تاکنون دروازه‌بان جدیدی نخریده است. اوسمار ویرا نیز در این خصوص گفت: «ما در این فصل برای گرفتن بازیکن محدودیت داریم و شاید به خیلی تیم‌ها آسیب زده باشد. ما دنبال این هستیم که دروازه‌بان دوم بیاوریم اما اگر قرار باشد بازیکنی که بازی نکرده بیاوریم، دروازه‌بان‌هایی که داریم بهتر هستند».


پرسپولیس درخواستی برای جذب صداقت نداده
حبیب فرعباسی دروازه‌بان نیم فصل اول ذوب آهن برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در تعطیلات نیم فصل راهی ملوان شد و افشار صداقت که به عنوان دروازه‌بان شماره یک سفیدپوشان محسوب می‌شد به نیمکت رفت تا فرعباسی به عنوان گلر اول ملوان در نیم فصل دوم بازی کند. در همین حال صداقت مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی مذاکراتی برای جذب او بین پرسپولیس و صداقت شکل گرفته است اما هنوز مدیران پرسپولیس برای جذب او نامه کتبی و رسمی به باشگاه ملوان ارسال نکرده‌اند. آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با مهر این موضوع را تأیید کرد.


محمد انصاری در هیأت مدیره؟
گفته می‌شود محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس به هیأت مدیره این باشگاه اضافه خواهد شد و حتی این موضوع به قطعی شدن بسیار نزدیک است. انصاری که چند ماه قبل برای حضور در پست مدیر ورزشی باشگاه هم پیشنهاد شده بود هیچ سابقه مدیریتی در کارنامه ندارد. از سوی دیگر نکته اینجاست که سازمان خصوصی‌سازی تغییرات اخیر هیأت مدیره پرسپولیس را به رسمیت نشناخت و اعلام کرد این اتفاق در دستور کار مجمع باشگاه نبود. بعد از مجمع باشگاه گفته شد ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی دو عضو جدید هیأت مدیره خواهند بود و حالا گفته شده انصاری جانشین شکوری می‌شود .در این باره شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: من به‌عنوان معاون قهرمانی وزیر ورزش تا امروز چیزی نشنیدم. آقای انصاری از قهرمانان خوب ما و اسطوره‌های اخلاق ورزش کشور است. قطعاً حضورش در هر جایی می‌تواند مثبت باشد، اما فعلاً من در این مورد خبری ندارم.


ریکاوری اصلی‌ها و تمرین کامل ذخیره‌ها
سرخپوشان ایران بعد از یک روز استراحت در بازگشت از اراک، تمرینات خود را از دیروز برای بازی با تراکتور از هفته هفدهم، از سر گرفتند. ترکیب اصلی مصاف با آلومینیوم، به ریکاوری زیر نظر مربی بدنساز پرداخت و سایر بازیکنان، برنامه‌ای ۷۰ دقیقه‌ای را انجام دادند. پاسکاری، حفظ توپ در زمین کوچک و مینی‌فوتبال از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

جستجو
آرشیو تاریخی