صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و یک - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

یازده یامگا در زمین
 بازیکنان استقلال با لباس‌هایی که تصویر یامگا روی آن درج شده بود، وارد زمین شدند.
استقلال برای نخستین بار در این فصل، بدون کوین یامگا به میدان رفته است. ستاره فرانسوی آبی‌ها در تمامی پانزده مسابقه نیم‌فصل نخست، در زمین مسابقه حضور داشت که در چهارده مورد، او یکی از نفرات حاضر در ترکیب اصلی بود.
این بازیکن پس از مصدومیت در تمرینات و برخورد استوک حامدی فر با صورتش، از ناحیه چشم بشدت مصدوم شد و طی این مدت مورد چندین عمل جراحی قرار گرفت ولی فصل را به طور کلی از دست داده است. در شرایطی که یامگا به همراه پدرش برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شده، بازیکنان استقلال برای تجلیل از این ستاره فرانسوی، با پیراهن‌هایی وارد زمین مسابقه شدند که تصویر یامگا روی آن حک شده بود تا این‌گونه نشان دهند به یاد هم‌تیمی دوست‌داشتنی خود هستند.
علاوه بر یامگا، رضا میرزایی که به نظر می‌رسد این روزها بلاتکلیف است از روی سکوها بازی استقلال را تماشا کرد.
 

اعتراض شدید نکو به داور
اواخر نیمه اول دو صحنه بحث برانگیز در محوطه جریمه نفت آبادان به وجود آمد که اعتراض استقلالی‌ها را در پی داشت.
 پس از سوت پایان بازی نیز جواد نکونام در وسط زمین به سمت تیم داوری رفت و به جروبحث با حسن اکرمی پرداخت.
 سرمربی استقلال در نهایت با مداخله حمیدرضا رجبی به سمت رخکتن رفت. پیش از نکونام بازیکنان استقلال از جمله سهرابیان سمت داور رفتند و معتقد بودند یک صحنه پنالتی به نفع استقلال نگرفته است.
 

سیلوا آماده برگشت
در خط دفاعی استقلال روز گذشته شاهد تغییراتی بودیم از جمله حضور مردامند و همچنین رافائل سیلوا در بازگشت به تیم، در ترکیب اصلی قرار گرفت.
 سیلوا نیم‌فصل به دلیل دوری از استقلال بازی نکرده بود، اما دیروز نکونام او را در ترکیب اصلی قرار داد.
 این بازیکن ارزشمند با اینکه نیم‌فصل از فوتبال دور بود، اما جزو بازیکنان آماده استقلال به حساب می‌آمد و کمترین خطا را در طول مسابقه از سیلوا شاهد بودیم. نکونام با حضور چنین بازیکنی می‌تواند امیدوار به خط دفاع تیمش باشد.
استقلال روز گذشته در حالی که از حضور تماشاگرانش محروم بود، نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد تا همچنان صدرنشین مطلق مسابقات لیگ برتر باشد. استقلال در بازی دوم خود باید به مصاف تیم ملوان برود و قطعاً بازی مقابل تیم تارتار برای شاگردان نکونام سخت‌تر خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی