پیکان یک - نساجی یک

آلکاراس راضی‌تر از همه

داور: سعاد وفاپیشه کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو
ترکیب پیکان: محمد ناصری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی (۴۶- علی اکبر رنجبر)، سید محمد ستاری، محمدحسین فلاح، معین عباسیان (83-امیر طاهر)، علی اصغر صادقی‌نسب (۷۵- محمد آژیر)، غلامرضا ثابت ایمانی، مجتبی حق‌دوست (۴۶- علی قربانی)، سامان نریمان جهان و حامد پاکدل (83- ابراهیم صالحی)
سرمربی: رضا عنایتی
ترکیب نساجی: علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید غلامعلی بیگی، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، حسین زامهران (79-صابر حردانی)، محمدرضا عباسی (63- نونو دلگادو)، مهدی رضایی (63- محمد عباس‌زاده) و محمدرضا آزادی
سرمربی: لوکاس آلکاراس
گل‌ها: پاکدل (57- پنالتی) برای پیکان و آزادی (31) برای نساجی
اخطار: رنجبر (پیکان)، سعید غلامعلی بیگی، محمد احسان حسینی، آقایی، عبدی (نساجی)
نساجی در اولین موقعیتی که به دست آورد دروازه میزبانش را باز کرد. دقیقه 31 ارسال بلند پای چپ زامهران به درون محوطه پیکان در نزدیکی‌های خط شش قدم به آزادی رسید و او با یک ضربه سر دقیق، دروازه پیکان را باز کرد. دقیقه ۴۷ نفوذ پا به توپ رنجبر بازیکن تعویضی پیکان از جناح راست محوطه نساجی و ارسال این بازیکن را رضایی دفع کرد. در برگشت توپ دوباره به رنجبر رسید و او باز هم با ارسال بلند این بار قربانی را درون محوطه پیدا کرد اما ضربه سر او روی سقف دروازه فرود آمد. 10 دقیقه بعد ارسال بلند علی‌اکبر رنجبر بازیکن تعویضی پیکان برای دیگر بازیکن تعویضی این تیم نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرود آمد اما غلامعلی بیگی مدافع نساجی پیش از رسیدن قربانی به توپ، او را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. حامد پاکدل پشت توپ رفت و توپ را به گوشه بالای سمت چپ دروازه نساجی فرستاد و دروازه این تیم را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. دقیقه ۶۷ ارسال مواج زامهران حدفاصل نقطه پنالتی و خط محوطه شش قدم به دلگادو رسید و او با یک ضربه آکروباتیک توپ را به سمت دروازه ناصری شلیک کرد اما دروازه‌بان پیکان توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه داور مسابقه دستش را به نشانه آفساید بالا برد. در نهایت هم دو تیم با تساوی زمین را ترک کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی