شمس آذر صفر- استقلال خوزستان صفر

قهر قزوینی‌ها

داور: علی صفایی کمک‌ها: حسن انتظاری و بهمن عبداللهی
اخطار: محمدی، حسین گودرزی (شمس آذر)، محمد ابوالفضل کوهی(استقلال خوزستان)
ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی (85 - عرشیا سرآبادانی)، علی آزادمنش، حسین سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی (46 - محمد پاپی) عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی
ترکیب استقلال خوزستان:  حسن پورحمیدی، علی هلیچی، علیرضا کاظمی (72- حسین دلفی فرد)، محمد ابوالفضل کوهی، حسین ساکی (46 - جواد آقایی پور)، ساویو روبرتو (72- حسین شوشتری)، حسین احمدی، علیرضا خوش‌کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندونگ، محمدحسین باصری (63-علیرضا رحمتی).
سرمربی:  سیروس پورموسوی
بازی دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد. اما با شروع نیمه دوم بازی نسبتاً بهتری را از دو تیم دیدیم. دقیقه62 لو رفتن توپ در زمین تیم شمس آذر باعث شد تا باصری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی پیدا کند اما او در حالی که می‌توانست پاس بدهد، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 64 بعد از خطایی که روی بازیکن شمس‌آذر اتفاق افتاد، مهاجم این تیم با پورحمیدی تک به تک شد اما گلر میهمان با خروج به‌موقع و دفع توپ اجازه گلزنی به حریف نداد. دقیقه68 بهترین موقعیت شمس آذر با مانور و شوت تماشایی کاپیتان این تیم عیسی مرادی از دست رفت. در حالی که مدافعان و دروازه‌بان میهمان تسلیم شده بودند شوت مرادی با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه پورحمیدی بیرون رفت. دقیقه 80 ارسال از جناح چپ شمس آذر با ضربه سر امیرمحمد نسایی مواجه شد و در تنها موردی که اندونگ ناکام ماند توپ به محل تلاقی تیرهای عمودی و افقی خورد و در ریباند هم بازیکن شمس‌آذر ضربه ضعیفی به توپ زد. اتفاق مهم بازی استقبال بسیار کم هواداران شمس آذر از تیم‌شان بود. به نظر می‌رسد آنها از فعالیت تیم‌شان در فصل نقل و انتقالات ناراضی هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی