رشیدی: با این اختلاف شرایط بدتر می‌شود

50 سال است مثل درگیری خطیر و نکونام ندیده‌ام

درگیری نکونام و خطیر شگفتی و تعجب همه را به دنبال داشته‌ است. یکی از این افراد منصور رشیدی است که از وضع به وجود آمده به شدت شاکی است: «بالای 50 سال در فوتبال بودم و اصلاً چنین چیزی ندیدم. مدیرعامل و سرمربی در یک باشگاه واقعاً می‌توانند یک تیم را متحول کنند. اگر هیأت مدیره می‌تواند باید کاری انجام بدهد.» وی افزود: «اگر با هم توافق نداشته باشند، اختلاف داشته باشند، با هم کار نکنند بهتر است. باید یکی برود! این تیم هواداران زیادی دارد و آنها توقع شرایط خوب دارند. علاوه بر مشکلات مالی، 3،2 سال است که بخش دفاعی تیم باید ترمیم شود، در خط حمله هم بعد از رفتن قایدی و محبی باید بازیکن با کیفیت جذب می‌شد.
 هنوز یک هافبک خوب مثل ابراهیمی یا کریمی جذب نشده و... اینها مشکلاتی است که باید رفع شوند ولی با این شرایط و در حالی که بین سرمربی و مدیرعامل مشکلاتی وجود دارد، رسماً نمی‌توان کار کرد. اگر هیأت مدیره بالاتر از این دو می‌تواند تصمیم بگیرد، باید کاری انجام بدهد.»
رشیدی در پایان گفت: «به هر حال مدیریت باید هر کاری که می‌تواند انجام بدهد و با سرمربی خودش در میان بگذارد. باید با هم تفاهم داشته باشند. سرمربی و مدیرعامل اگر با هم همدل نباشند، شرایط بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی