صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

صدور کارت بازی ماشاریپوف

مسئولان باشگاه استقلال کارت بازی ماشاریپوف را گرفته‌اند تا اگر جواد نکونام قصد بازی گرفتن از این بازیکن را داشت، بتواند در بازی با صنعت نفت آبادان از این بازیکن استفاده کند. در روزهای گذشته خبرها و شایعاتی پیرامون فسخ احتمالی قرارداد ماشاریپوف با استقلال منتشر شد که این خبرها درنهایت کذب از آب درآمد چرا که باشگاه استقلال قبل از اینکه بازیکنش را از دست بدهد، به حساب او واریزی داشت تا موضوع به طور جدی جمع و جور شود و ماشاریپوف رسماً به بازیکن استقلال تبدیل گردد. حضور این بازیکن در بازی با صنعت نفت آبادان هم بسیار محتمل است و با توجه به آمادگی که از جام ملت‌های آسیا با خود آورده، می‌تواند به یک گزینه جدی تبدیل شود.

 
جدیدترین گزینه سرپرستی

با جدایی علی سامره از استقلال این سؤال به وجود آمده که چه کسی قرار است وظایف مربوط به سرپرستی تیم استقلال را انجام دهد؟ در روزهای اخیر احتمال داده شد که یکی از اعضای کادر فنی در بازی با صنعت نفت آبادان به طور موقت کارهای مربوط به سرپرستی را انجام دهد اما گفته می‌شود شاید نصرالله خواجه‌گیری به این عنوان منصوب شود و به طور موقت اقداماتی که یک سرپرست کنار زمین باید برای یک تیم انجام دهد را به انجام برساند. باشگاه استقلال هنوز هیچ توضیح روشنی پیرامون اینکه چه کسی سرپرست خواهد بود، نداده است و باید دید سرانجام چه خواهد شد.
امروز در نشست هماهنگی قبل از بازی دو تیم مشخص خواهد شد چه کسی به عنوان سرپرست در کنار نیمکت استقلال خواهد نشست.

 
اوضاع نامناسب امیدهای استقلال

تیم امید استقلال روز گذشته درحالی مقابل تیم امید سایپا قرار گرفت که از بازیکنان کافی برخوردار نبود. با این حال بازیکنان استقلال توانستند با تلفیقی از بازیکنان امید و جوانان مقابل سایپا که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امیدهای تهران محسوب می‌شود، نتیجه مطلوبی به دست آورند و این تیم را متوقف کنند.
امید استقلال در این بازی با وجود استفاده از بازیکنان جوان و به حد نصاب نرسیدن بازیکنان تیم امید مقابل سایپا به نتیجه بدون گل دست یافت. البته این سؤال را باید از مدیران باشگاه استقلال پرسید که چه به روز این تیم آورده‌اند که با تعداد بازیکنان رده سنی خود مقابل سایپا قرار نگرفته‌ است؟! شنیده می‌شود اوضاع رسیدگی مدیران استقلال به تیم امید مطلوب نیست و برخی بازیکنان به دلیل شرایط نامناسب به بازی با سایپا نرفته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی