صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

صعود 8 تیم به دور حذفی تور ساحلی
هشت تیم صعودکننده به مرحله حذفی تور ملی والیبال ساحلی بندر امام مشخص شدند.
ساحلی‌بازان والیبال ایران که فصل جدید و فشرده‌ای را با تور ملی بوشهر و پارسیان شروع کرده بودند، در سومین گام رقابت به بندر امام رسیدند.
در این مرحله 10 تیم حضور دارند که در دور مقدماتی 10 بازی برگزار شد که هشت تیم استعداد درخشان بندر امام، کیانپارس اهواز، سنگ‌آهن بافق، آراد خرمشهر، هیأت والیبال بندر امام، شهرداری بافق، ابنیه گستر شمال شرق و یگانه اسپرت با رتبه‌  اول و دومی جدول چهار گروه به مرحله اول حذفی صعود کردند. مرحله یک چهارم نهایی تور ملی والیبال ساحلی بندر امام صبح فردا برگزار می‌شود که طبق برنامه ساعت 9 سنگ آهن بافق مقابل کیانپارس اهواز قرار می‌گیرد. شهرداری بافق به مصاف ابنیه گستر شمال شرق می‌رود. 45 دقیقه بعد هم هیأت والیبال بندر امام با  آراد خرمشهر مسابقه می‌دهد و یگانه اسپرت هم با استعداد درخشان بندر امام.
 

درگذشت کاظمی بسکتبالیست نوجوان
نوروزی: وضعیت دو نفر بحرانی است
به گفته غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، یکی از بسکتبالیست‌های حادثه دیده جراحی شده و مرخص می‌شود اما سه نفر دیگر وضعیت بحرانی دارند و دو نفرشان غیرقابل انتقال هستند.
وی که در روز حادثه با سفر به ساوه از نزدیک پیگیر شرایط این بازیکنان و وضعیت درمانی آنها شد، گفت: از مجموع چهار بازیکنی که روز یکشنبه دچار حادثه شدند، سه نفر به کما رفتند و کماکان در همین وضعیت هستند. یک نفر اما وضعیت بهتری داشت. این بازیکن از ناحیه مچ پا و زانو دچار شکستی شده بود و به همین دلیل در بیمارستان قزوین تحت عمل جراحی قرار گرفت. احتمالاً او طی امروز و فردا از بیمارستان ترخیص می شود.»
او در ادامه تأکید کرد: «یکی از سه بازیکنی که به کما رفته‌اند به تهران منتقل شده است و وضعیت سطح هوشیاری بهتری دارد طوری که شرایط انتقال برای او فراهم بود. به همین دلیل با بالگرد به تهران و بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. البته سطح هوشیاری او کماکان پایین است و نسبت به قبل تغییری در وضعیتش ایجاد نشده است. در عین حال نیازی به جراحی ندارد. باید روند درمان ادامه پیدا کند تا بر اساس سطح هوشیاری و تغییراتش تصمیم گیری جدید شود.» او بیان کرد: «سطح هوشیاری دو نفر دیگرخیلی پایین بود به طوری که شرایط انتقال و جابه‌جایی برای‌شان فراهم نبود. به همین دلیل کماکان در ساوه تحت درمان هستند. در کل این بازیکنان حادثه‌دیده شرایط خوبی ندارند. وضعیت آنها بحرانی است. متأسفانه یکی از آنها به درمان‌ها جواب نداد و درگذشت. برای خانواده آنها آرزوی صبر می‌کنم.»
چهار بازیکن تیم خانه بسکتبال قزوین روز یکشنبه ۲۲ بهمن حین بازگشت از قم، در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، در اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ دچار حادثه شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی