صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 

به امید باز شدن پنجره قبل از بازی
بازیکنان جدید هم به اراک رفتند
کاروان تیم پرسپولیس بعد از انجام آخرین تمرین خود پیش از دیدار با آلومینیوم، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شد .با تصمیم اوسمار ویرا تمام بازیکنان این تیم راهی اراک می‌شوند تا در اردو حضور داشته باشند. عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی با وجود اینکه تا عصر دیروز مجوز حضورشان در این دیدار به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی صادر نشده بود در این سفر حضور داشتند. پرسپولیس امیدوار است در آخرین لحظه شرایط حضور این نفرات در بازی امروز را فراهم کند.
ظاهراً غیر از مسأله رادوشوویچ باشگاه باید طلب رضا اسدی را هم پرداخت کند تا پنجره باز شود که آخرین خبر دیروز حکایت از این داشت که توافق با او حاصل نشده است.


شاید اولین حضور تماشاگران مقابل یحیی باشد!
چنانچه تاریخ بازی حذفی پرسپولیس در سه هفته پیش رو نباشد نخستین بازی خانگی پرسپولیس با حضور تماشاگرانش در دیدار هفته نوزدهم مقابل فولاد خوزستان خواهد بود که اگر یحیی سرمربی فولاد باشد پرسپولیسی‌ها در اولین حضور در ورزشگاه باید با سرمربی محبوب سابق‌شان مواجه شوند و این تقابل می‌تواند لحظات جذاب و جالبی را رقم بزند. آخرین مسابقه‌ای که پرسپولیس در تهران با حضور هوادارانش به میدان رفت دیدار معوقه از هفته یازدهم مقابل نساجی بود که در تاریخ 7 دی ماه برگزار شد. با توجه به اینکه هنوز تاریخ دیدار این تیم مقابل فولاد در هفته نوزدهم اعلام نشده پیش‌بینی می‌شود این مسابقه در یکی از دو روز 15 یا 16 اسفندماه که پنجشنبه و جمعه خواهد بود برگزار شود. در این صورت سرخ‌ها بعد از 68 یا 69 روز در تهران مقابل هواداران‌‌شان بازی خواهند کرد و با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقه آخر هفته خواهد بود تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی می‌تواند قابل توجه باشد و روز خاصی برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس رقم بخورد.


پرسپولیس سراغ سازمان لیگ و تبلیغات محیطی می‌رود
مجمع باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه در حالی برگزار شد که تمام مصوبات این مجمع تحت‌الشعاع ماجرای انتخاب ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی از سوی وزارت ورزش به‌عنوان دو عضو جدید هیأت مدیره و لغو آن از سوی سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفت. علاوه بر این موضوع، در مجمع روز سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس که به بررسی صورت‌های مالی سال گذشته باشگاه اختصاص داشت، یک تصمیم مهم دیگر نیز اتخاذ و به باشگاه مأموریت داده شد تا پیگیر وضعیت حق بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی سرخپوشان از دیدارهای خود باشد. مجمع باشگاه پرسپولیس معتقد است وضعیت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی این باشگاه شفاف نیست و سازمان لیگ هیچ حساب و کتاب روشنی در این مورد نداشته و هیچ پولی نیز از این محل به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی