صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

ترکیب پرسپولیس با مجوز یا بدون مجوز

عیسی و عبدالکریم دقیقه 90 به ترکیب اصلی می‌رسند؟

 

چنانچه پنجره نقل و انتقالاتی به موقع باز شود و باشگاه پرسپولیس بتواند مجوز حضور بازیکنان جدیدش را در بازی امروز بگیرد ترکیب سرخ‌ها در این بازی تغییر خواهد وگرنه ممکن است اوسمار با ارنجی مشابه آنچه یحیی گل‌محمدی به میدان فرستاد تیمش را به زمین بفرستد.
اگر پرسپولیس نتواند مجوز حضور عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون رستم اورونوف را بگیرد سرمربی برزیلی سرخ‌ها کار سختی برای انتخاب لیست بیست نفره خود خواهد داشت. در این صورت با توجه به اینکه حضور بازیکنانی مثل بیرانوند، امیررضا رفیعی، گولسیانی، فرجی، نعمتی، کنعانی، احمدی، اسماعیلی‌فر، امیری، ریگی، اسدبیگی، سروش رفیعی، ترابی، هنانوف، صادقی، باهویی و زاهدی در لیست بازی با آلومینیوم اراک قطعی به نظر می‌رسد ویرا برای تکمیل لیست بیست نفره خود به سه بازیکن جوان نیاز دارد که اگر شرایط مثل نیم فصل اول باشد امید فهمی، سهیل صحرایی و علیرضا بابایی سه بازیکنی هستند که احتمالاً به لیست این مسابقه خواهند رسید هر چند احتمال استفاده از بازیکنان جوان جدید که در اردوی دبی هم حضور داشتند وجود دارد.
غیر از چهار بازیکن جدید امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ‌ها هم به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده ضمن اینکه نسبت به نیم فصل اول میلاد سرلک و محمد عمری هم در فهرست سرخ‌ها حضور ندارند.
به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس نتواند مجوز بازیکنان جدید را بگیرد با ترکیب بیرانوند، فرجی (کنعانی زادگان)، گولسیانی، نعمتی، اسماعیلی فر، ریگی، اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهدی به میدان برود اما اگر چهار بازیکن جدید مجوز بگیرند شاید هر چهار نفر به لیست برسند و دو تا از آنها در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
از آنجایی که اوستون اورونوف و ابوالفضل بابایی تنها دو جلسه با تیم تمرین کردند حتی اگر در لیست بازی قرار بگیرند شانس بازی نخواهند داشت اما عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.
در این صورت احتمالاً عبدالکریم حسن جایگزین علی نعمتی در دفاع چپ خواهد شد و عیسی آل‌کثیر هم جایگزین سروش رفیعی می‌شود. همچنین احتمال این وجود دارد که پرسپولیس با سیستم 2-4-4 خطی بازی کند و از بین اسدبیگی و ریگی یک نفر کنار سروش رفیعی در مرکز زمین به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی