صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نوزده - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد
بازی استقلال - نفت بدون تماشاگر برگزار می‌شود

 همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت استقلال از تماشاگر را تأیید کرد. تبعات دربی رفت پایتخت در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر دامنگیر دو تیم استقلال و پرسپولیس شده و این دو تیم در اولین مسابقه دور برگشت از داشتن تماشاگر محروم هستند. به این ترتیب استقلال روز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. دربی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از رأی خود علیه این دو باشگاه اعلام کرد: «باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران‌شان هر کدام جداگانه به سه میلیارد جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی محروم شدند.»

 
پرداخت حق و حقوق بازیکنان

مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده‌ای که داده بودند، قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان این باشگاه را پرداخت کنند. باید دید مقدار پرداخت ‌شده مورد رضایت بازیکنان قرار می‌گیرد یا نه. البته با توجه به اینکه در فصل جاری میزان پرداختی به بازیکنان استقلال کم بوده است، بعید به نظر می‌رسد تا پایان فصل مدیران این باشگاه بتوانند تمام حقوق بازیکنان را پرداخت کنند. نکونام هم در تازه‌ترین صحبت خود به این نکته اشاره داشت که بازیکنان از اینکه حق و حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند ناراحت و دلخور هستند.

 
استقلال نتوانست ایمن حسین را بخرد

 اگرچه عراق با شکست مقابل اردن از گردونه رقابت‌های جام ملت‌ها کنار رفت ولی «ایمن حسین» مهاجم زهردار این تیم که سابقه بازی در تیم نیروی هوایی عراق را هم دارد، با به ثمر رساندن ۶ گل یکی از بهترین مهاجمان جام ملت‌ها بود و با توجه به درخششی که در این مسابقات داشت، با پیشنهادات خوبی مواجه شد. استقلال یکی از مشتریان این بازیکن عراقی بود و نکونام مصرانه می‌خواست مدیران باشگاه استقلال او را جذب کنند. نکته قابل توجه اینجاست که استقلال تابستان سال گذشته هنگامی که ریکاردو ساپینتو به تازگی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته بود، در مقطعی برای جذب ایمن حسین پیگیری می‌کرد ولی در نهایت شرایط آبی‌پوش شدن او فراهم نشد و این بازیکن پیراهن استقلال را بر تن نکرد. استقلالی‌ها این بار هم موفق نشدند ایمن حسین را جذب کنند چون گفته شد این بازیکن با دو تیم قرارداد داشت و شرایط حضورش در تیم استقلال محقق نشد.

جستجو
آرشیو تاریخی