صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

 

بازدید وزیر ورزش از ۴ فدراسیون ورزشی
کیومرث هاشمی از چهار فدراسیون قایقرانی، ووشو، دوچرخه‌سواری و بسکتبال بازدید کرد .قایقرانی اولین مقصد کیومرث بود که علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این دیدار گزارش کاملی از روند تیم‌های ملی قایقرانی و رویدادهای پیش‌رو ارائه داد و در خصوص فرصت‌ و چالش‌های قایقرانی در گذشته و آینده و همچنین مسابقات انتخابی المپیک سال آینده توضیحاتی را بیان کرد .سپس وزیر ورزش در ادامه به فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری، ووشو و بسکتبال سر زد.
 

سایپا اولین فینالیست لیگ والیبال زنان شد
دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان با صعود سایپا به فینال همراه شد. در یکی از دیدارها ذوب‌آهن در حالی که میزبان سایپا تهران بود، با نتیجه 3- یک شکست خورد و از صعود به فینال بازماند .سایپا در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ برنده شد و ست دوم هم ۲۵ بر ۲۲ به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید .در دیگر مسابقه این مرحله تیم‌های مهرسان تهران و سپاهان به مصاف هم رفتند که مهرسان سه بر دو  پیروز شد .با توجه به اینکه سپاهان در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی به پیروزی رسیده بود، اکنون دو تیم یک برد کسب کرده‌اند و بازی سوم، فینالیست را مشخص می‌کند.


سه بسکتبالیست نوجوان در کما
داوری: برای بازیکنان دعا کنید
چهار بسکتبالیست نوجوان استان قزوین از مسابقات لیگ نوجوانان که در قم برگزار می‌شد، در حال بازگشت به استان قزوین بودند که در جاده قدیم، خودرو این ورزشکاران دچار مشکل شده و آنها از ماشین پیاده می‌شوند اما متأسفانه از روبرو یک خودرو ٢٠۶ که آتش گرفته بود با آنها برخورد می‌کند و این چهار ورزشکار به شدت دچار آسیب می‌شوند. دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت این چهار ورزشکار، اعلام کرد: «از بین این چهار ورزشکار، متأسفانه سه نفر از آنها در کما هستند و یک نفر دیگر نیز دچار شکستگی شده و در بخش بستری است و بنده با دستور وزیر ورزش به ساوه می‌روم تا بتوانم اقدامات لازم را انجام دهم.» جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال بعد از اطلاع از این سانحه برای با حضور در بیمارستان ساوه جویای شرایط و مراحل درمان ۴ نوجوان بسکتبالیست کشورمان شد. داوری در این زمینه گفت: یکی از بازیکنان که دچار شکستگی است به بیمارستان تجریش انتقال داده شد. یکی دیگر از آنها ضریب هوشی‌اش بالاتر آمده است ولی دو نفر دیگر همچنان در کما هستند. تنها از مردم خوب کشورم می‌خواهم برای بهبود حال این دو نفر دعا کنند.» همچنین عباس علایی‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم  با حضور در بیمارستان با خانواده و نزدیکان بازیکنان ملاقات کرد. او هم در این باره گفته است: «متأسفانه در این حادثه، هر چهار سرنشین خودرو مصدوم شده‌اند که حال سه نفر مساعد نیست و در کما هستند اما یکی از این مصدومان که حال بهتری داشته، به تهران منتقل شده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی