صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هجده - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

با 1+4 غایب در اراک
با وجود اینکه تنها سه روز تا دیدار آلومینیوم اراک – پرسپولیس از هفته شانزدهم لیگ برتر باقی نمانده اما هنوز خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نیست. با این حساب اگر شرایط همین‌گونه باقی بماند این باشگاه قادر به ثبت قرارداد چهار بازیکن جدید خود نخواهد بود و عبدالکریم حسن، ابوالفضل بابایی، عیسی آل‌کثیر و اوستون رستم اورونوف دیدار نخست تیم‌شان را از دست خواهند داد.
در عین حال پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان اول خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و اگر کارت بازی نفرات جدید صادر نشود اوسمار ویرا کار راحتی برای چیدمان ترکیب تیمش در اراک نخواهد داشت. با توجه به غیبت احتمالی چهار خرید جدید پرسپولیس و کاپیتان اول سرخ‌ها به نظر می‌رسد ترکیب اصلی این تیم در بازی عصر پنجشنبه شباهت زیادی به آنچه در نیم فصل اول به میدان می‌رفت داشته باشد.


عبدالکریم غایب تمرین پرسپولیس
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و در هوای بهاری تهران پس از برگزاری جلسه فنی آغاز شد. کادر فنی پیش از آغاز تمرین، جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار و طی آن نکاتی را به آنها یادآوری و منتقل کرد .با شروع تمرین، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی انجام شد و بعد از آن، حمله به دروازه در دو گروه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین بود که ۷۵ دقیقه به طول انجامید.
عبدالکریم حسن با توجه به انجام امور شخصی که باید در قطر انجام می‌داد با هماهنگی کادر فنی دیروز در تمرین حضور نداشت و از امروز مجدداً به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.
تمرین دیروز با حضور کلیه بازیکنان انجام و بدون مصدوم پیگیری شد .علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهند داشت تا برای بازی با تیم آلومینیوم اراک آماده باشند.


واکنش شکوری به مدیرعاملی پرسپولیس
ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه حضور مدیریتی در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، نسبت به شایعات حول حضور دوباره‌اش در جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
شکوری در این باره نوشته است: حضور به عنوان بازیکن و مدیر در باشگاه بزرگ و پر هواداری همچون پرسپولیس باعث افتخار من بوده است اما در شرایط کنونی هیچ برنامه‌ و پیشنهادی برای مدیرعاملی این تیم ندارم.
مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه با اشاره به حضورش در پست مدیریتی این باشگاه در گذشته گفت: تجربه ده ماهه و حضور در فینال آسیا و کسب عنوان قهرمانی لیگ و سوپرجام باعث گردیده با دید وسیع‌تری به موضوع نگاه کنم.
شکوری در پایان مدعی شده که حضور در صندلی مدیرعاملی این باشگاه باید شاخصه‌هایی را دارا باشد: مدیرعاملی باشگاه نیاز به شاخصه‌های مختلفی دارد که تأمین منابع مالی و کسب درآمد پایدار در اولویت نسبت به مؤلفه‌هایی همچون تخصص ورزشی است. به امید موفقیت.

جستجو
آرشیو تاریخی