صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

کیومرث هاشمی:
به حضور ژیمناستیک در المپیک امیدواریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: «با توجه به اینکه مهدی الفتی موفق شد در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی کسب کند، این امید را به خانواده ژیمناستیک و ورزش کشور داد که این رشته می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند.»
 وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در راهپیمایی ٢٢بهمن به اردوی تیم ملی ژیمناستیک رفت تا علاوه بر تماشای تمرینات ملی‌پوشان مسافر انتخابی المپیک مصر، از نزدیک وضعیت آنها را ببیند.
در این بازدید سید محمد شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.
زهرا اینچه‌درگاهی در این بازدید توضیحاتی از وضعیت این فدراسیون ارائه کرد.
رضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک نیز با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از رشته ژیمناستیک در ماه‌های اخیر، وضعیت ملی‌پوشان ژیمناستیک را پیش از سفر به مصر تشریح کرد.
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان بعد از بازدیدش گفت: «با توجه به اینکه مهدی الفتی در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی گرفت، این امید را به خانواده ژیمناستیک و ورزش کشور داد که این رشته می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد و اگر ان‌شاءالله سهمیه المپیک را بگیرد، یکی از رشته‌های موفق است.»
به گفته او ژیمناستیک ظرفیت خوبی دارد: «ظرفیت‌های خوبی در ژیمناستیک وجود دارد و استعدادهای خوبی داریم. با تلاش ورزشکاران و مربیان تیم ملی امیدواریم پس از سهمیه المپیک، شاهد حضور موفق ژیمناستیک در رقابت‌های المپیک پاریس باشیم.»
 

عملکرد فوق‌العاده یخچالی در برد گلادیاتورها
بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان محبوب‌ترین بازیکن این روزهای تیم رومرشتروم گلادیاتورز تریر تبدیل شده است. در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال بوندس‌لیگا (pro A) تیم رومرشتروم گلادیاتورز تریر با درخشش ستاره تیم ملی ایران موفق شد Uni Baskets Monster را 103 بر 94 از پیش رو بردارد .در این بازی یخچالی در مدت زمان 30 دقیقه، 24 امتیاز، 7 ریباند، 4 توپربایی و 2 پاس منجر به گل داشت و با تأثیرگذاری 32 نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.گلادیاتورها در حال حاضر در صدر جدول قرار دارند.
 

افتتاح خانه کشتی امین میرزازاده
در گتوند
خانه کشتی امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن جهان در گتوند افتتاح شد. با پیگیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش خوزستان و هیأت کشتی خوزستان، خانه کشتی امین میرزازاده در گتوند افتتاح شد. میرزازاده قهرمان سنگین وزن مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اخیر در هانگژو است. این سالن به پنج تخته تشک کشتی مجهز شده و جزو آکادمی‌های مناسب استان خوزستان برای پرورش کشتی‌گیران است. همچنین هیأت کشتی خوزستان در تلاش است که بر تعداد آکادمی‌های کشتی در استان اضافه شود که رئیس فدراسیون نیز نگاه ویژه‌ای به این مهم در استان‌ها دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی