صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

 

اولتیماتوم فولاد به مارتینز
خوان ایگناسیو مارتینز از هفته پنجم لیگ بیست‌وسوم هدایت فولادی‌ها را برعهده گرفت تا ناکامی‌های ۴ هفته ابتدایی را جبران کند. با توجه به بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند او توانست فولاد را از قعر جدول جدا کند و نیم‌فصل اول را با ۱۵ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم به پایان برساند، اما پس از حدود ۴۰ روز تعطیلی مسابقات لیگ تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل تیم دسته یکی چادرملو یک بر صفر شکست خورد تا صدای هواداران این تیم بلند شود و از مسئولان بخواهند تا به فکر تیم فولاد باشند. پس از شکست این تیم مقابل چادرملو مسئولان باشگاه فولاد خوزستان جلسه فوری را با حضور مارتینز تشکیل و به او اولتیماتوم دادند که اگر در ۲ بازی پیش رو نتواند امتیازات لازم را به دست آورد از هدایت این تیم کنار گذاشته خواهد شد. نام چند گزینه داخلی به عنوان جانشین او مطرح است.

 
جدایی 4 بازیکن پیکان
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پیکان به صورت توافقی از این تیم جدا شدند تا فوتبال خود را در باشگاه‌های دیگر ادامه دهند. مهرداد بایرامی، عبدالله حسینی، امید سینگ و شاهین ثاقبی پس از توافق قطعی با باشگاه و ادامه روند تسویه حساب، به همکاری خود با باشگاه پیکان در فضایی صمیمانه و تفاهم دو جانبه پایان دادند. احمد مددی مدیرعامل باشگاه با تقدیر از تلاش این بازیکنان، برای آنها در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت کرد.

 
بارانی نفتی شد
محمدصادق بارانی هافبک پیشین ملوان بندر انزلی با نظر سهراب بختیاری‌زاده تا پایان فصل جاری به جمع طلایی‌پوشان صنعت نفت آبادان پیوست. بارانی سابقه حضور در ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، نساجی مازندران و سایپا را در کارنامه دارد. همچنین علی بختیاری‌زاده کاپیتان سابق نفتی‌ها، حبیب خدری و مرتضی بچاری نیز با نظر سهراب بختیاری‌زاده به جمع اعضای کادر فنی صنعت نفت آبادان اضافه شدند. چند روز پیش هم فرشاد محمدی‌مهر مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با امضای قراردادی به عضویت تیم صنعت نفت آبادان درآمد. محمدی‌مهر سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه دارد.

 
مخالفت سپاهان با لژیونرشدن بازیکنانش
تیم فوتبال سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید روز پنجشنبه ۲۶ بهمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود که این بازی به میزبانی اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. سپاهانی‌ها در تعطیلات نیم‌فصل علی اصغر اعرابی و عیسی عباس را به خدمت گرفته‌اند و عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و ارشیا سر شوق نیز از جمع زردپوشان جدا شده‌اند. پس از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دو تن از بازیکنان ملی‌پوش سپاهان با پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های اروپایی مواجه شدند که مدیران سپاهان در این مقطع زمانی با توجه به حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای حساس در لیگ برتر و جام حذفی اجازه خروج به هیچ بازیکن مدنظر ژوزه مورایس را نخواهند داد و به این ترتیب حضور این دو بازیکن در فوتبال اروپا منتفی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی