صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

تکذیبیه درباره شرایط جدایی نبیل
باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا نام نبیل باهویی مهاجم سوئدی – مراکشی خود را از لیست تیم خود خارج کند تا جا برای هافبک ازبک باز شود.  پیش از این گفته شده طلب باهویی از پرسپولیس آنقدر بالاست که این باشگاه نمی‌تواند شرایط فسخ توافقی قرارداد او را انجام دهد و کار بسیار سختی در این‌باره خواهد داشت اما مدیر برنامه باهویی و یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس این مسأله را تکذیب کردند. در این‌باره باشگاه پرسپولیس اعلام کرده دنبال راهی برای جدایی توافقی این بازیکن است و به هر حال در میانه فصل وقتی قرار بر پایان همکاری و فسخ قرارداد باشد باید رضایت طرف مقابل جلب شود.


هافبک ازبک وارد تهران شد
رستم اورونوف پس از امضای قرارداد و پیوستن به پرسپولیس، عصر دیروز (یکشنبه) برای انجام تست‌های پزشکی و شرکت در تمرینات وارد تهران شد .این‌ بازیکن ازبک که بازی‌های درخشانی را در جام ملت‌های آسیا انجام داد، تست‌های پزشکی خود را از دیشب آغاز کرد. باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد با این بازیکن باید نبیل باهویی را از لیست خارج کند، ضمن اینکه تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز نشود قرارداد او رسمی نخواهد شد.


ترابی و وحدت در تمرین پرسپولیس
سرخپوشان ایران بعد از یک روز استراحت، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه دیروز برای حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر و شروع نیم فصل دوم، به تمرینات خود بازگشتند .پیش از شروع تمرین، کلاس آموزش داوری در راستای مباحث حرفه‌ای‌سازی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازیکنان برگزار شد.بازیکنان اصلی در بازی دوستانه مقابل آریوی اسلامشهر ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در زمین چمن به مدت ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. تمرین دیروز شامل حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی بود. وحدت هنانوف بعد از بازگشت از مرخصی، به دلیل مصدومیت جزئی که داشت با تیم تمرین نکرد و در اختیار کادر پزشکی بود.مهدی ترابی هم به تمرینات تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز با هماهنگی کادر فنی مرخصی داشتند.


مشکل اصلی باز نشدن پنجره
فیفا به خاطر بدهی باشگاه پرسپولیس بابت جریمه مالیات قرارداد رادوشوویچ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بسته و تا زمانی که مفاصاحساب این مالیات و جریمه‌اش صادر نشده و به فیفا ارائه نشود پنجره باز نخواهد شد. در عین حال مشکل اصلی در طولانی شدن این ماجرا از این جهت است که مالیات سال آخر حضور رادوشوویچ در پرسپولیس مشخص نشده. از آنجایی که مالبات قرارداد بازیکنان همواره یک سال دیرتر مشخص می‌شود هنوز مالیات قرارداد فصل آخر رادو و جریمه‌اش از سوی اداره دارایی به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده و تلاش‌های باشگاه در جهت مشخص شدن این رقم هنوز به جایی نرسیده است.

جستجو
آرشیو تاریخی