صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفده - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

مخالفت اوسمار با جدایی هنانوف از پرسپولیس
بعد از درخشش بازیکنان تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا، حالا مدافع تاجیک پرسپولیس هم از کره جنوبی مشتری دارد. ظاهراً باشگاه اف‌سی سئول کره جنوبی برای جذب وحدت هنانوف اقدام کرده و نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس فرستاده تا او را به خدمت درآورد. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست باشگاه کره‌ای را تأیید کرده است اما گفته می‌شود اوسمار مخالف جدایی این بازیکن است و حاضر نیست او را از دست بدهد. از آنجایی که هنانوف قابلیت بازی در سه پست هافبک دفاعی، دفاع میانی و دفاع راست را دارد، اوسمار حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد. با این وجود باشگاه پرسپولیس برخلاف اوسمار بدش نمی‌آید با فروش این بازیکن و سودی که بابت فروش او به دست خواهد آورد وی را به لیگ کره ترانسفر کند. گفتنی است قبل از این باشگاه‌های استقلال خوزستان، مس رفسنجان و ذوب‌آهن نیز در ازای حضور بازیکن‌شان در پرسپولیس خواستار به خدمت گرفتن هنانوف شده بودند اما اوسمار با جدایی او مخالفت کرده بود.
 

مربی جدید پرسپولیس تا فردا در تهران
جرسی اینیسیو به عنوان مربی جدیدی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب شده و بزودی راهی تهران خواهد شد تا در تمرینات این تیم شرکت کند. این مربی که رزومه نسبتاً قابل توجهی دارد و در تیم‌های منطقه کار کرده از برزیل به تهران خواهد آمد. این انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده که چرا طی سه هفته اخیر و بعد از جدایی ننکا، دروازه‌بان‌های این تیم بدون مربی بوده‌اند و مربی گلرهای تیم امید در تمرینات این تیم حضور داشته است. با این وجود اینیسیو بعد از گونزالوس تادئو دیگر مربی جدید سرخ‌ها در کادر فنی این تیم خواهد بود که او هم از کشور برزیل به تهران خواهد آمد و هماهنگی‌های سفر او زمانبر شده است. طبق اعلام مدیران باشگاه پرسپولیس بلیت پرواز این مربی گرفته شده و به احتمال زیاد او طی امروز و فردا در تهران خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس پنجشنبه باید در اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.


بیرو و کنعانی از امروز در تمرین
کاروان تیم ملی بدون بازیکنان لژیونر خود پنجشنبه شب به تهران بازگشت. سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که چیزی حدود شش هفته دور از تمرینات این تیم بودند نیز با کاروان تیم ملی به تهران بازگشتند. با این وجود به خاطر حضور در تورنمنت سنگین جام ملت‌های آسیا کادر فنی پرسپولیس به این بازیکنان استراحت داد تا بعد از ریکاوری روحی و ذهنی به تمرین تیم خود برگردند. بعد از حضور ترابی در تمرین دیروز قرار است علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم از امروز(دوشنبه) در تمرینات تیم خود حاضر شده و برای شروع نیم فصل دوم آماده شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی