مارکز: سختی بازی با ایران را می‌دانیم

تینتین مارکز، سرمربی قطر در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: «بازی سختی است و ششمین دیداری است که در این مسابقات انجام می‌دهیم. تمرکز بالایی داریم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. با قدرت و تمرکز کافی به بازی می‌آییم و می‌خواهیم مقابل ایران به پیروزی برسیم.»
سرمربی قطر در پاسخ به اینکه آیا این سخت‌ترین بازی تیمش است، گفت: «ایران تیمی بسیار قوی است‌. هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم و با ایرانی بازی می‌کنیم که هدف و انگیزه مشابه با ما دارد. ایران سال‌هاست که این رقابت‌ها را نبرده ولی می‌خواهیم به فینال برسیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا برای ضربات پنالتی هم برنامه دارند، گفت: «می‌خواهیم در زمان عادی بازی و ۹۰ دقیقه به برتری برسیم.» لوپز در خصوص انتخاب داور کویتی اضافه کرد: «فقط روی تیمم تمرکز کرده‌ام و به داور و باقی موارد توجه نمی‌کنم.»
او در مورد سبک بازی قطر توضیح نداد و گفت: «ممکن است که از بازیکنان تهاجمی استفاده کنم، شاید هم این کار را نکنم. می‌خواهیم ببریم و ممکن است سبک بازی‌مان تهاجمی یا تدافعی باشد.»
سرمربی تیم ملی قطر در خصوص شرایط جسمانی شاگردانش، تأکید کرد: «فقط ۲ روز فرصت ریکاوری داشتیم. این بازی سخت‌ترین بازی ما است. تمام توان‌مان را برای بازی می‌گذاریم و می‌دانیم جایی هستیم که نام‌های بزرگی مانند استرالیا نتوانسته‌اند به آن برسند. تیم‌های قوی‌تر هم حذف شده‌اند و هر چیزی ممکن است.» او در پاسخ به این سؤال که شکست در نیمه نهایی برای او ناکامی محسوب می‌شود، گفت: «این دومین بار است که به نیمه نهایی رسیده‌ایم. نمی‌توانم بگویم که نرسیدن به فینال شکست است. برای توصیف شرایط باید بگویم استرالیا، ژاپن و عربستان در رسیدن به این مرحله ناکام بوده‌اند.»

جستجو
آرشیو تاریخی