صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهارده - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهارده - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

نیکولا جانکوویچ  به مهرام پیوست
بازیکن پست‌های چهار و پنج تیم مگابسکت بلگراد صربستان به تیم مهرام شهرقدس پیوست. با منتفی شدن حضور گانی لاوال در مهرام، مسئولان این تیم برای یافتن جانشین اودی آنوسیکه سراغ گزینه‌های اروپایی رفتند و نیکولا جانکوویچ سنترفوردارد تیم مگابسکت بلگراد سرانجام با مهرام به توافق نهایی رسید. جانکوویچ ۲۹ ساله و۲۰۶ سانتیمتری است و غیر از مگابسکت سابقه حضور در تیم‌های شارلروی و پپینستر بلژیک، یونیو المپیای اسلوونی، بلدیه اسپور ترکیه، استودیانتس مادرید، بروخان اسپانیا، پارتیزان بلگراد، اف‌.ام.پی صربستان و پودگوریکای مونته‌نگرو را هم در کارنامه خود دارد. جانکوویچ در همه تیم‌های رده‌های پایه صربستان بازی کرده و با تیم جوانان زیر ۱۸ سال صربستان به مدال‌های برنز و نقره اروپا دست یافته است. او با تیم جوانان زیر ۱۹ سال صربستان به نایب‌ قهرمانی جام جهانی جوانان سال ۲۰۱۳ در جمهوری چک نیز رسید و یک سال بعد در ترکیب تیم زیر ۲۰ سال صربستان به مدال برنز و سکوی سوم قهرمانی اروپا در یونان دست یافت. جانکوویچ دیشب وارد تهران شد.

صعود آرین سلیمی به فینال تکواندو فجیره
آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبایش راهی دیدار نهایی رقابت‌های آزاد امارات شد. در این رقابت‌ها، آرین سلیمی، نفر سوم جهان و تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران، در دور اول مقابل مرات مولونوو ازبکستانی 2- صفر برد و بعد انتقام میرهاشم حسینی از روسلان ژاپاروف را در دو راند و با نتایج 4-2 و ۱۲ - صفر گرفت و راهی دور نیمه‌نهایی شد. سلیمی در نیمه‌نهایی به منگ لی چینی هم رحم نکرد و در دو راند و با نتایج مشابه ۱۰ - یک برد و فینالیست شد. اما میرهاشم حسینی، مدال نقره جهان و دیگر تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها، در دور اول مقابل محند ابولطیفای عربستانی به برتری رسید اما در مبارزه دوم مقابل روسلان ژاپاروف قزاقستانی با نتیجه 2- یک باخت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

از سوی سازمان لیگ کشتی
آغاز لیگ برتر کشتی از نیمه اول شهریور
با اعلام سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر کشتی از نیمه اول شهریورماه سال 1403 برگزار می‌شود. از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، جدول برگزاری مسابقات لیگ کشتی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد. سازمان لیگ فدراسیون کشتی به دنبال منظم کردن برگزاری مسابقات کشتی هست و به همین دلیل هم از یک سال قبل برنامه مسابقات را اعلام کرد. به این ترتیب مسابقات لیگ کشتی سال آینده در رده‌های بزرگسالان (لیگ برتر) جوانان و زیر ۲۳ سال (لیگ دسته اول) نوجوانان و خردسالان (لیگ منطقه‌ای) برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی