صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سیزده - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سیزده - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

 

صحبت‌های عجیب پدر بازیکن سابق آبی‌ها
استقلال پیشنهاد می‌داد، صیادمنش می‌آمد
پدر صیادمنش در مصاحبه‌ای گفته باشگاه استقلال هیچ پیشنهادی برای جذب پسرش نداشته است. احتمالاً منظور پدر صیادمنش این است که اگر استقلال پیشنهاد می‌داد، این بازیکن برای بازگشت علاقه‌مند می‌شد اما سؤال این است که اگر باشگاه استقلال به این بازیکن پیشنهاد می‌داد، صیادمنش حاضر به بازگشت به تیم سابقش بود؟! پاسخ را می‌توان از مصاحبه‌های سال‌های اخیر این بازیکن پیدا کرد. خود صیادمنش بارها در مصاحبه‌های خود گفته بود که در این سن تمایلی برای بازی در لیگ ایران ندارد و می‌خواهد همچنان لژیونر باشد. بنابراین اگر استقلال هم به صیادمنش پیشنهادی می‌داد، این بازیکن به پیشنهاد پاسخ منفی می‌داد و بهتر است پدر صیادمنش نیز در مواجهه با هواداران استقلال روراست باشد و بدون لاپوشانی برنامه‌های پسرش برای تداوم حضور در فوتبال اروپا را بازگو کند. این طور که پدر صیادمنش حرف زده توپ را به نوعی در زمین باشگاه استقلال انداخته که رفتار درستی نیست.
 

سکوت در مقابل یک شایعه
احتمال بازگشت جویباری به استقلال قوت گرفت
با علی نظری جویباری، معاون سابق باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا پیرامون احتمال حضورش در این باشگاه بپرسیم که او از پاسخگویی درباره احتمال حضورش در این باشگاه خودداری و اعلام کرد بهتر است در شرایط فعلی هیچ اظهارنظری درباره استقلال نداشته باشد. جویباری دلایلی را برای گفت‌و‌گو نکردن پیرامون این موضوع بیان کرد که شاید بی‌ارتباط با احتمال حضورش در این باشگاه نباشد. در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره بازگشت این مدیر سابقه‌دار به چارت مدیریتی باشگاه استقلال شنیده شده که جویباری ترجیح می‌دهد فعلاً صحبتی درباره این مسائل به زبان نیاورد. باید دید که شایعات پیرامون جویباری آیا به حقیقت خواهد پیوست یا خیر؟!
 

رفتار خانمحمدی و حاجیلو زیر ذره بین
جریمه در انتظار خاطیان دربی نوجوانان
دربی نوجوانان استقلال و پرسپولیس با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود. در فیلم‌هایی که از این بازی در فضای مجازی دست به دست شده نشان می‌دهد که عوامل دو تیم به سمت همدیگر حمله می‌کنند و یکی، دو بازیکن نیز در درگیری‌ها شرکت دارند. چهره حسن خانمحمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و اصغر حاجیلو در قامت رئیس آکادمی استقلال در فیلم‌های منتشر شده کاملاً مشهود است و هیچ بعید نیست کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران جرایم سنگینی علیه خاطیان این بازی اتخاذ کند. قرار است با فوریت به اتفاقات این بازی رسیدگی شود و سیدمیرشاد ماجدی نیز در این راستا به زیرمجموعه خود اعلام کرده در اسرع وقت به اتفاقات این بازی رسیدگی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی