صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۵

گزارش

ایمان گودرزی
روزنامه نگار

صدر لالیگا سفید مثل برف
دو تیم ختافه و رئال مادرید در چهارچوب مسابقات هفته بیستم لالیگا به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با دو گل خوسلو 2-0 به سود رئال مادرید به پایان رسید.
رئالی‌ها در این بازی بخت‌های زیاد گلزنی را به خصوص در نیمه دوم از دست دادند و شانس آوردند که ختافه نتوانست آنها را به خاطر این فرصت‌سوزی‌ها مجازات کند. رئال مادرید با این پیروزی مجدداً و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ژیرونا به صدر جدول برگشت.
 کارلو آنچلوتی پس از پایان این بازی در نشست خبری پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه بود.
 
اورلین شوامنی
شوامنی در دقایق آخر بازی کارت زرد گرفت و دربی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، فقط دیدم داور به شوامنی کارت زرد نشان داد. نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم، چون او به من کارت زرد داد.
 
رودیگر
او یک جنگجوی به تمام معناست و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد و به نظرم او را برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در اختیار خواهیم داشت.
   
بازی مقابل ختافه
سبک بازی ختافه مبتنی بر پیروزی در دوئل‌ها و بازی هوایی است. بازی آسانی مقابل آنها نداشتیم. ما تیم خوب و باانگیزه‌ای داریم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
 
وینیسیوس جونیور
وینی را تعویض کردم چون دیگر اواخر بازی بود. در نیمه دوم ما سبک بازیمان را تغییر دادیم تا بازی را کنترل کنیم. البته وینی نمی‌خواست زمین را ترک کند. (می‌خندد)
 
فرجام خواهی
 رئال مادرید برای کارت زرد شوامنی
 شوامنی در لحظات پایانی بازی مقابل ختافه از داور بازی کارت زرد گرفت تا دیدار حساس دربی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا را از دست بدهد. اما حالا رئالی‌ها بنا بر قوانین می‌خواهند برای حذف این کارت زرد فرجام خواهی کنند.
به گزارش مارکا، اورلین شوامنی، هافبک دفاعی رئال مادرید که در بازی مقابل ختافه عملکرد بسیار خوبی داشت، در دقیقه 92 بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا بدین‌ترتیب شمار کارت‌های زرد او به عدد پنج برسد و در بازی مقابل اتلتیکو مادرید محروم باشد. اما مدیران رئال مادرید معتقدند که طبق قوانین داوری، کارت زردی که «ریکاردو دی بورگس» به هافبک فرانسوی آنها نشان داده اشتباه بوده است.
طبق قوانین داوری، پس از اعلام آفساید، داور نمی‌تواند برای تنبیه یک بازیکن به خاطر خطا، به او کارت زرد نشان دهد. اگر کارت زرد شوامنی درست باشد، پس داور بازی هم نباید برای ختافه به نشانه اعلام خطای آفساید در سوت خود می‌دمید، اما داور بعد از آن اعلام آفساید کرد و خطای شوامنی قبل از آن صورت گرفته است، پس تصمیم داور اشتباه بوده است. حالا مدیران رئال مادرید می‌خواهند به استناد به قوانین داوری برای کارت زرد شوامنی فرجام خواهی کنند و احتمال دارد که کارت زرد هافبک فرانسوی رئال مادرید بخشیده شود و او در بازی مقابل اتلتیکو مادرید حاضر باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی