صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و ده - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و ده - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

اردن و یک غایب مهم مقابل تاجیکستان

تیم ملی اردن در دیدار بعدی خود مقابل تاجیکستان که روز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، نذار الرشیدان را در اختیار نخواهد داشت.
ستاره خط هافبک اردن به دلیل دو کارته شدن این مسابقه را از دست داد، او در بازی مالزی در مرحله گروهی اولین کارت زرد را دریافت کرد و در بازی مقابل عراق هم کارت دوم را از علیرضا فغانی دریافت کرد و به این ترتیب مقابل تاجیکستان غایب خواهد بود.
الرشیدان در دقیقه 7+90 بازی با عراق گل برتری اردنی‌ها را از راه دور به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
حسین عموته مربی مراکشی اردن به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای الرشیدان خواهد بود. ابراهیم ساعده و فدی عواد بازیکنانی هستند که گزینه جانشینی او خواهند بود.
 
ازبکستان مدافع لژیونرش را از دست داد

عبدالقادر خوسانوف مدافع لژیونر تیم ملی ازبکستان دیدار حساس این تیم مقابل قطر را از دست داد تا ازبک‌ها در غیاب مدافع اصلی‌شان به مصاف میزبان بروند.
عبدالقادر خوسانوف بازیکن لانس فرانسه در دیدار مقابل تایلند کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی این تیم را از دست داد، پیش از او در بازی با سوریه کارت اول خود را گرفته بود و با دریافت کارت دوم غایب بزرگ ازبکستان در دیدار بعدی خواهد بود، این بازیکن در دیدار مقابل استرالیا هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در مجموع با 3 حضور در زمین 2 کارت زرد دریافت کرد.
ازبکستان با شکست دو بر یک تایلند به مرحله بعدی صعود کرد و 14 بهمن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قطر خواهد رفت و تلاش خواهد کرد تا با حذف قطر حضور در نیمه نهایی را تجربه کند.
 
سوژه‌یابی از آخرین تمرین تیم ملی
جلسه خصوصی آزمون، طارمی و جهانبخش

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مرحله یک هشتم برابر سوریه دیروز در کمپ الریان برگزار شد. امیر قلعه‌نویی پیش از تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و آخرین نکات لازم را پیش از این بازی حساس به بازیکنان گوشزد کرد و سپس شاگردان او مشغول گرم کردن شدند. هنگامی که بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند، در این میان صحبت‌های سردار آزمون، طارمی و جهانبخش با یکدیگر قابل توجه بود. این سه ستاره باتجربه تیم ملی با یکدیگر صحبت می‌کردند که مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت‌. نکته جالب اینکه طارمی و آزمون، زوج خطرناک تیم ملی علی‌رغم رابطه خوب‌ و هماهنگی‌شان در تمرینات گذشته در گروه‌های جداگانه تمرین می‌کردند و کنار هم قرار گرفتن آنها در آخرین تمرین ایران پیش از بازی یک هشتم جالب توجه بود‌. این دو بازیکن امید اصلی تیم ملی مقابل سوریه هستند و امیر قلعه‌نویی هم حساب ویژه‌ای روی توانایی آنها باز کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی