صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشت - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

کلینزمن به خبرنگاران:
 هتل‌تان را تمدید کنید!
یکی از خبرنگاران از کلینزمن پرسید: «ما لازم داریم که رزرو هتل‌هایمان را تمدید کنیم اما آیا واقعاً نیازی به انجام رزرو تا زمان برگزاری دیدار فینال هست؟
کلینزمن که لبخندی به لب داشت با اطمینان پاسخ داد: «خیلی سریع رزرو هتلت را تمدید کن. موضوع مهم این است که اعتماد به نفس داشته باشیم. ما به اینجا آمدیم تا قهرمان شویم. باید اهداف مشخصی داشته باشیم و خودمان را باور کنیم. بیایید با هم تا پایان راه برویم. اگر وقتی رقابت‌ها تمام شد ما قهرمان نبودیم، در آن زمان از من انتقاد کنید. این کار من است که چنین اظهارات و چنین انتقاداتی را تحمل کنم. به اینکه چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم خیلی فکر کردم. با بازیکنان هم صحبت‌هایی داشتم.
به خوبی می‌دانیم که خط حمله عربستان سعودی در تغییر فاز و تغییر پست بازی بسیار خوب عمل می‌کند. من فکر می‌کنم که ما باید با مهاجمانی که مهارت‌های فردی خاصی دارند محتاطانه رفتار کنیم. سی هزار هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر خواهند بود. جو بازی مطمئناً به سود ما نیست اما این بخشی از فوتبال است. ما به خوبی آماده خواهیم شد.»

خشم عمانی‌ها از فدراسیون
بعد از حذف تیم ملی عمان در مرحله گروهی روزنامه الرایه قطر در این خصوص نوشته عمانی‌ها اعتقاد دارند پایان همکاری با برانکو کافی نیست و باید با جدایی اعضای فدراسیون فوتبال، افرادی که بتوانند فوتبال عمان را توسعه دهند، بر سر کار بیایند. این روزنامه نوشته هواداران عمانی اعتقاد دارند فدراسیون فعلی فرصت کامل برای نشان دادن توانایی‌هایش داشت اما به فوتبال و هواداران عمانی آسیب زد و هواداران از وضعیت فوتبال عمان ناراحتی عمیق خود را ابراز کردند.
الرایه نوشته است هواداران عمانی از این موضوع متعجب هستند که با وجود افت نتایج تیم ملی در این مدت، فدراسیون فوتبال این کشور به چه دلیلی با برانکو ایوانکوویچ همکاری‌اش را ادامه داده و به همین دلیل آنها نیز باید به همراه سرمربی کروات، جدا شوند.
 
خوشبینی ستاره سابق سوریه به صعود
ظاهر المیدانی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی یلا آسیا گفت: مطمئنم که ایران را شکست می‌دهیم، مخصوصاً بعد از اینکه تیم ما بازی‌های خوبی انجام داد و عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت. مردم سوریه باید صبور باشند و منتظر بمانند که هکتور کوپر یک تیم قدرتمند بسازد. سوریه در حال حاضر دورانی را سپری می‌کند که طی آن ساختن یک تیم هماهنگ طول می‌کشد. و با اشاره به غیبت عمر السومه در بازی مقابل ایران گفت: تأسف‌برانگیز است که السومه را در این بازی نداریم. او یک رهبر و گلزن است. چیزی که تیم ملی سوریه کم دارد، جسارت در موقعیت‌های گلزنی است. پابلو صباغ مهاجم خوبی است و در بازی مقابل ایران از او انتظارات زیادی داریم. بازیکن سابق تیم ملی سوریه همچنین درباره قدرت تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان باکیفیتی دارد که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. ایران برای برد در این بازی شانس زیادی دارد اما امیدواریم این جام ملت‌ها برای سوریه استثنایی باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی