صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفت - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفت - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر و مصاحبه

دومین عضو هیأت مدیره هم استعفا داد
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی دست به گریبان است و حمایتی هم از این باشگاه نمی‌شود، دو عضو هیأت مدیره سرخ‌پوشان در فاصله کوتاهی استعفایشان را اعلام کردند.
چند روز قبل ابتدا حسین خبیری با قبول مسئولیت مدیرعاملی باشگاه خیبرخرم‌آباد از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفت. دیروز نیز پیمان حدادی از حضور در هیأت مدیره باشگاه کناره‌گیری کرد تا وزارت ورزش برای تکمیل هیأت مدیره دغدغه پیدا کند. بی‌توجهی به مشکلات مالی و بی‌تفاوتی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس از دلایل این استعفا عنوان شده است.
با این حساب هیأت مدیره پرسپولیس در حال حاضر سه عضو دارد که باید دید وزارت ورزش برای ترمیم این هیأت چه تصمیمی خواهد گرفت.
گفتنی است حدادی در خردادماه سال جاری به بدنه هیأت مدیره باشگاه اضافه شده بود اما دوران حضورش در باشگاه به 8 ماه هم نرسید.

حدادی: استعفای من ربطی به انتخاب سرمربی نداشت
پیمان حدادی در خصوص ماجرای استعفا از هیأت میدره باشگاه پرسپولیس و ارتباط این استعفا به بحث انتخاب سرمربی جدید تیم، گفت: استعفای من هیچ ربطی به بحث انتخاب سرمربی تیم ندارد و در این مسأله شیطنت شده است. من از 10 روز قبل استعفای خودم را اعلام کردم با این حال هم امروز و هم شب گذشته در جلسه هیأت مدیره حضور داشتم.
حدادی در مورد اینکه آیا این استعفا به منزله پایان همکاری با باشگاه پرسپولیس است، گفت: من سرپرست معاونت اقتصادی باشگاه هستم و حتی اگر از هیأت مدیره هم کنار بروم، به دلیل مسئولیتی که دارم باید هر روز در باشگاه حضور داشته باشم.
علت اصلی استعفای من، عدم همکاری وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس با مجموعه این باشگاه بوده است. وزارت ورزش خیلی بحث ورود به بازار سرمایه را جدی نمی‌گیرد و در ماه‌های گذشته مکاتبات زیادی با مدیران وزارت ورزش داشتیم تا تاریخ مجمع را اعلام کنند اما آنها از این کار سرباز زدند در حالی که مجمع باشگاه پرسپولیس باید در ماه مهر برگزار می‌شد.

تمرین بدنسازی در هتل
سرخپوشان ایران که روز جمعه اولین جلسه تمرینی خود در اردوی دبی را پشت سر گذاشتند، طبق برنامه کادر فنی، دو نوبت تمرینی را در برنامه شنبه داشتند که در نوبت صبح تمرین کردند. بازیکنان ابتدا زیر نظر کادر فنی، در محوطه هتل به گرم کردن با انجام حرکات کششی و نرمشی پرداخته و سپس راهی سالن بدنسازی شدند. در سالن بدنسازی نیز با استفاده از دستگاه‌ها و وزنه، برنامه بدنسازی خود را در دو گروه انجام دادند. تمرین صبح شنبه که یک ساعت به طول انجامید با راهی شدن برخی بازیکنان به استخر و سونا همراه شد. سرخپوشان، در نوبت بعدازظهر نیز در زمین هتل محل اقامت خود به تمرین تاکتیکی پرداختند.

جستجو
آرشیو تاریخی