صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

زبیر به یک شرط جدا می‌شود
جواد نکونام در صورت جذب بازیکنان مد نظرش چند بازیکن را در لیست خروج خود قرار خواهد داد .نکته جالب توجه در خصوص استقلال این است که هر چقدر نفرات متعددی در لیست‌های مختلف نکونام در لیست ورودی این تیم دیده می‌شود، در لیست خروجی غیررسمی که درباره آنها این روزها زیاد شنیده می‌شود، نفراتی حضور دارند که حداقل تا لحظه تنظیم این گزارش سرمربی استقلالی‌ها هنوز از روی نام این اسامی عقب‌نشینی نداشته است. بر همین اساس از نفراتی مانند ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و رضا میرزایی به عنوان نفرات لیست خروجی نکونام نام برده می‌شود. این در صورتی است که مهری قراردادش را با استقلال فسخ کرده و میرزایی نیز اصولاً در نیم‌ فصل اول در لیست این تیم حضور نداشته است. درباره میرزایی شنیده می‌شود از آنجایی که او هنوز با تیم تمرین نداشته و حدود دو تا سه ماه دیگر برای رسیدن به فرم آمادگی مطلوب کار دارد و البته از آنجایی هم که استقلال در نیم‌فصل دوم برنامه فشرده‌ای را پیش رو دارد، به نظر می‌رسد به همین جهت نکونام روی میرزایی نظری نداشته، ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که در دقیقه ۹۰ زبیر هم ماندنی شود. این در صورتی است که استقلال نتواند جای نیک‌نفس بازیکن بگیرد و نکونام مجبور به حفظ این بازیکن شود. فعلاً باشگاه استقلال نتوانسته خواسته‌های نقل و انتقالاتی نکو را فراهم کند.
 

استقلال به دنبال تعویق بازی با مس
تیم استقلال باید روز 20 بهمن ماه به مصاف تیم مس رفسنجان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی برود، این در حالی است که بازیکنان ملی‌پوش استقلال این روزها در اختیار امیر قلعه‌نویی هستند .همین موضوع باعث شد تا استقلال از سازمان لیگ درخواست کند بازی‌اش در جام حذفی با تعویق مواجه شود، درخواستی که البته فعلاً با پاسخ رسمی از سوی سازمان لیگ همراه نبوده است .دو تیم پرسپولیس و سپاهان چون سه ملی‌پوش دارند، بازی‌های‌شان در جام حذفی به تعویق می‌افتد ولی این موضوع برای استقلال صدق نمی‌کند.


هاشمی‌نسب بی‌توجه به اصرار نکونام
پست سرپرستی همچنان خالی است!
این خبر چند روزی است دست به دست می‌چرخد: «با تصمیم جواد نکونام سرمربی تیم استقلال، مهدی هاشمی‌نسب به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی خواهد شد در حالی که پیش از این علی سامره سرپرست استقلال بود.» با اینکه خیلی‌ها سرپرستی هاشمی‌نسب در استقلال را مسجل می‌دانند اما نکونام هنوز نتوانسته او را برای این پست مجاب کند. همچنان نکونام در تلاش است تا پست سرپرستی استقلال به هاشمی‌نسب برسد، که چهره بسیار مقبولی در استقلال است.

جستجو
آرشیو تاریخی