صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

 

آورتای ساری به بسکتبال برگشت
تیم آورتای ساری با انتشار بیانیه‌ای به سوپرلیگ بسکتبال برگشت. این باشگاه هفته گذشته از حضور در ادامه فصل جدید لیگ انصراف دارد ولی گویا تلاش‌های فدراسیون و حمایت اداراه کل ورزش جوانان استان مازندران این باشگاه را وادار کرد که بار دیگر برگردند و با قدرت ادامه دهند. هر چند مسئولان آن مدتی قبل بازیکنان تیم‌شان را از هتل خارج و با هیچ کدام از آنها تسویه حساب نکرده بودند، ولی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: «با قدردانی از همه هواداران عزیز و علاقه‌مندان به بسکتبال بویژه عزیزان‌مان در شهرستان ساری با استعانت از خداوند متعال و با وجود تیمداری بخش خصوصی در شرایط اقتصادی فعلی کشور و ناملایمات بسیار و همچنین عدم امکان برگزاری بازی‌های خانگی در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری و محروم ماندن از حضور پرشور هواداران باشگاه، تصمیم بر آن شد تا با در نظر گرفتن همه جوانب با قدرت بیش از پیش در لیگ حضور داشته باشیم.»


اسنوکری‌ها به دوحه می‌روند
 تیم ملی اسنوکر کشورمان با ۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا دوحه قطر اعزام می‌شود. امیر سرخوش، علی قره قزلو و میلاد کاشانی نفراتی هستند که در مسابقات انتخابی تیم ملی از بین ۲۰ ورزشکار شرکت‌کننده به عنوان برترین‌ها شناخته شدند و قرار است اواخر بهمن برای شرکت در این مسابقات به دوحه بروند.


بازوبند پهلوانی کشور به طغانی رسید
رقابت کشتی پهلوانی کشور برای تعیین پهلوان سال ۱۴۰۲ در ۵ وزن و به میزبانی تهران آغاز شد.
در رقابت‌های فینال و در وزن ۶۰ کیلوگرم، یوسف عطایی و محمد رمضانی به مصاف هم رفتند که رمضانی با نتیجه ۶ بر سه به برتری رسید و قهرمان شد. در ۷۰ کیلوگرم، رحمان رحیم‌پور با برتری هشت بر سه مقابل حمید الهیان به مقام نخست رسید. در این وزن مربی الهیان به نحوه داوری اعتراض شدیدی داشت. او بارها نیز در خلال مبارزه به عملکرد داور اعتراض کرد. در وزن ۸۰ کیلوگرم، فریبرز بابایی با حساب چهار بر سه از سد احمدرضا شجاع عبور کرد و قهرمان شد. در وزن ۹۰ کیلوگرم، محسن مصطفوی مقتدرانه و با نتیجه هفت بر صفر مقابل حمید‌رضا زرین برنده شد و به مقام نخست دست یافت. در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امیر محمدی با ضربه فنی سینا غلامی را از پیش‌رو برداشت و قهرمان شد. در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، مصطفی طغانی و اکبر سبحانی به مصاف هم رفتند که در نهایت طغانی با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و پهلوان کشور لقب گرفت. طغانی پس از این موفقیت، نماز شکر به جا آورد.  احمد میرزاپور که سال گذشته به بازوبند پهلوانی رسیده بود، در مسابقات امسال به مقام سومی بسنده کرد. مراسم پایانی این رویداد با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمدشروین اسبقیان مدیرکل ریاستی وزارت ورزش و جوانان، عباس شیرخدا پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای، مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان، احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و قاسم علی‌عسگری رئیس هیأت کشتی استان تهران برگزار شد.

جستجو
آرشیو تاریخی