صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و شش - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

 

تراکتور برنده بازی با صوفیه بلغارستان
تیم تراکتور که در اردوی ترکیه به سر می‌برد در اولین بازی تدارکاتی به مصاف تیم وایله دانمارک رفت و با نتیجه تساوی 3 بر 3 به بازی‌اش خاتمه داد. این تیم در دومین دیدار به مصاف زسکا صوفیه بلغارستان رفت و توانست در این بازی با تک گل صفا هادی به برتری دست پیدا کند. برای تراکتور در این دیدار بازیکنانی مانند حسین پورحمیدی (احسان مرادیان)، سیامک نعمتی (مهدی شیری)، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور (سید‌محمد حسینی)، سعید کریم‌آذر (محمد نادری)، ریکاردو آلوز (میلاد کر)، سید‌مهدی حسینی (صفا هادی)، گوستاوو (امیررضا جدی)، امیرحسین حسین‌زاده (امیر ابراهیم‌زاده)، سجاد آشوری (مهدی هاشم‌نژاد) و رومل کیوتو (مهدی عبدی) به میدان رفتند و در نهایت تراکتور با شوت از راه دور صفا هادی دروازه زسکا صوفیه را گشود و برنده بازی شد. نکته جالب اینکه در این بازی زوج جدیدی در خط دفاعی مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در غیاب شجاع، عارف آقاسی ۹۰ دقیقه به میدان رفت. همچنین رومل کیوتو برای اولین بار در ترکیب اصلی بود و در نیمه دوم جای خود را به مهدی عبدی داد.

 
لشکر زردپوشان
در کمپ اسپایر
تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز چهارشنبه ۲۷ دی در ورزشگاه فردوس اصفهان از سر گرفته شد. بازیکنان سپاهان زیر نظر ژوزه مورایس، تمرینات خود را از سر گرفتند و طی روزهای گذشته تمرینات بدنسازی خویش را پیگیری کردند. این تمرینات با حضور تمامی بازیکنان بجز ۵ بازیکن ملی‌پوش این تیم آغاز شد. کاروان تیم فوتبال سپاهان جمعه برای برگزاری اردوی تدارکاتی آماده‌سازی خود راهی قطر شد. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سپاهان برای این اردو در کمپ اسپایر دوحه تمرینات خود را دنبال می‌کند و سه دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. سپاهان روز شنبه ۷ بهمن در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف قطر اسپورت می‌رود و پس از آن دیداری با السیلیه قطر برگزار می‌کند و در آخرین دیدار تدارکاتی خود نیز جمعه ۱۳ بهمن به دیدار الاهلی قطر می‌رود. با توجه به دغدغه سرمربی تیم سپاهان در خصوص ارتقای سطح آمادگی تیم در آستانه آغاز رقابت‌های جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، این اردو برگزار می‌گردد.

 
بازگشت کمالوند به لیگ برتر
صنعت نفت با فراز در نیم‌فصل دوم
پس از منتفی شدن حضور وینفرد شفر در ایران برای سرمربیگری تیم فوتبال نفت آبادان در نهایت مدیران این باشگاه با فراز کمالوند برای جانشینی عبدالله ویسی به توافق رسیدند. کمالوند که در نیم‌فصل اول لیگ دسته اول به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد فعالیت می‌کرد، با جدایی از این باشگاه که در رتبه دوم لیگ یک قرار گرفته است، پس از ۵ سال به آبادان بازگشت‌. به این ترتیب صنعت نفت آبادان که اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، در نیم‌فصل دوم با کمالوند به کارش ادامه خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی