صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهار - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهار - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

غلامی پارالمپیک پاریس را از دست داد
تعداد جودوکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس کاهش پیدا کرد. در حالی که قرار بود ۳ جودوکار نابینا و کم بینا به پارالمپیک پاریس اعزام شوند، به دلیل مصدومیت موسی غلامی جودوکار وزن ۷۶ کیلوگرم، تعداد ملی‌پوشان اعزامی به این مسابقات کاهش پیدا کرد.
قبل از این قرار بود موسی غلامی جودوکار در وزن ۷۶ کیلوگرم، وحید نوری در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و میثم بنی‌طباء در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در بازی‌های پارالمپیک پاریس حضور داشته باشند اما موسی غلامی به دلیل پارگی مینیسک پا و انجام عمل جراحی پارالمپیک را از دست داد.
با این حساب میثم بنی‌طباء و وحید نوری دو جودوکار اعزامی به پارالمپیک پاریس هستند که به منظور ارتقای رنکینگ و انجام کلاس‌بندی پزشکی اواخر بهمن راهی آلمان می‌شوند. هدایت این دو جودوکار را محمدرضا حاج یوسف‌زاده برعهده دارد.
 

کادرفنی تیم ملی جودو مشخص شد
کادرفنی تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی ابوظبی انتخاب شدند.
با تصمیم مسئولان فدراسیون حسین قمی به عنوان سرمربی، ایوب رستمی، حامد ملک‌محمدی و ناصر ناصری‌پور به عنوان مربی، عسگر موسوی به عنوان مربی بدنساز و هادی کردی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان معرفی شدند.
در جلسه‌ای که کادر فنی دیروز با مسئولان فدراسیون داشتند، برنامه‌های خود تا مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در هنگ‌کنگ را ارائه کردند.
تیم ملی جودو قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در چهار تورنمنت بین‌المللی حضور خواهد داشت. مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل فروردین ماه برگزار شده و همچنین مسابقات جهانی ابوظبی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، حکم انتخابی المپیک را برای جودوکاران خواهد داشت.
 با توجه به پایان قرارداد کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به زودی در مورد مربیان تیم‌های ملی رده‌های پایه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
 

شروع اردوی تیم ملی تکواندو دختران با 6 هوگوپوش
 مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو دختران با دعوت از بهترین‌های لیگ برتر شروع شد.
کادر فنی تیم تکواندو دختران بعد از بررسی عملکرد تکواندوکاران حاضر در رقابت‌های لیگ برتر۴ هوگوپوش را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو دعوت کرد.
 مریم ملکوتی‌خواه، شاپرک نجفی، زهرا وطن‌دوست و ساغر مرادی که در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت شدند تا در کنار مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی در دو نوبت صبح و عصر تمرین کنند. هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی است.

جستجو
آرشیو تاریخی