صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سه - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سه - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

دلیل اصلی اخراج حسن از قطر چه بود؟
عبدالکریم حسن مدافع جدید پرسپولس که به احتمال زیاد امروز وارد تهران خواهد شد بارها برابر تیم‌های ایرانی به میدان رفته و یکی از بهترین‌های السد بوده است. او یکی از بازیکنان آکادمی اسپایر است که در سال ۲۰۱۱ به تیم السد راه یافت.
او جوانترین بازیکنی بود که در سال ۲۰۱۱ در لیگ قهرمانان آسیا در ۱۷ سالگی بازی کرد و در سال ۲۰۱۱ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. این بازیکن اکنون در واقع تنها بازیکن حاضر در لیگ ایران است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.
در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲، مدیریت السد اعلام کرد که عبدالکریم حسن از این تیم کنار گذاشته شده است. دلیل این موضوع هم «تطابق نداشتن دیدگاه بازیکن با اهداف و آرزوهای تیم برای آینده» اعلام شد. به همین خاطر او در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ به باشگاه الجهرا لیگ برتر کویت پیوست. البته دلیل اصلی این اخراج و صدور چنین بیانیه‌ای پیام حسن در یکی از شبکه‌های اجتماعی خطاب به یکی از مقامات قطری بود که باعث شد از حضور در لیگ این کشور محروم شود.

تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و دو بخش داشت.
بازیکنان ابتدا برای ۲۰ دقیقه در سالن بدنسازی به کشش و نرمش پرداختند، سپس وارد زمین چمن شدند تا تمرینی ۴۵ دقیقه‌ای داشته باشند.
در این بخش، اوسمار ابتدا راندو در سه گروه را در دستور کار داشت. البته در جریان آن دروازه‌های کوچک هم تدارک دیده شده بود و گروه‌ها باید توپ را درون دروازه قرار می‌دادند. پس از آن نیز فوتبال تمرینی در دو گروه مشکی و زرد انجام شد که با کری‌خوانی و هیجان بالا همراه بود. بیل باهویی و محمدمهدی احمدی به دلیل آسیب‌دیدگی، تمرین اختصاصی داشتند. همچنین قرار بود گئورگی گولسیانی دیشب به تهران بیاید و با توجه به اقدامات پزشکی که در کشور خود دنبال کرد، با حضور در تمرینات امروز، شرایط وی توسط تیم پزشکی مورد بررسی قرار بگیرد.

جذب آقایی‌پور  منتفی شد؟
پرسپولیس که در لیست زمستانی خود جواد آقایی‌پور را قرار داده، طی مذاکراتی رسمی با استقلال خوزستان به دنبال شرایط این انتقال بود. این در حالی بود که به صورت غیررسمی موضوع درخواست آبی‌ها برای دریافت ۳۰ میلیارد برای رضایتنامه این بازیکن مطرح شده بود. دیروز در مذاکره رسمی مدیران دو باشگاه، شرایط دو طرف برای این انتقال را بررسی کرده و پیشنهادات خود را مطرح کردند. در این جلسه دو ساعته شرایط به اشکال مختلف برای این انتقال مورد بررسی قرار گرفت و پرسپولیسی‌ها پیشنهاد خود را ارائه کردند. استقلال خوزستان نیز با اشاره به پیشنهاد اولیه خود، مسیرهای دیگر این انتقال و توافق با پرسپولیس را مشخص کرد. در نهایت اما این توافق با شرایط دو طرف صورت نگرفت و باید آن را پایان یافته تلقی کرد و این انتقال در شرایط کنونی به سرانجام نرسید. این در حالی است که پرسپولیس امیدوار به معاوضه نبیل باهویی با جواد آقایی‌پور بود اما در نهایت موفق به این اقدام نشد تا مهاجم موردنظر سرخپوشان پرسپولیسی نشود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی