صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دو - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۸

مصاحبه و خبر

یک روز استراحت بعد از بازی تدارکاتی
با تصمیم سرمربی استقلال، بازیکنان دیروز استراحت کردند و از امروز تمرینات آبی‌پوشان پیگیری خواهد شد. استقلال روز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف آریو اسلامشهر رفت و به تساوی بدون گل در این بازی رضایت داد. با تصمیم جواد نکونام، بازیکنان استقلال (شنبه) به استراحت پرداختند. دور جدید تمرینات آبی‌پوشان از امروز آغاز خواهد شد.


هر تیمی یک روز بد دارد
فریبا: با بازگشت خلیل‌‌زاده تیم ملی بهتر می‌شود
بهتاش فریبا مربی سابق استقلال در خصوص دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ، گفت: «مسأله مهم این است که 3 امتیاز را کسب کردیم و صعود ما قطعی شد. تیم‌ها در هر تورنمنت بزرگی معمولاً یک بازی بد دارند. مثل بازی آلمان و برزیل، امیدوارم بازی بد ما همین بازی دیشب باشد و ماجرا تمام شود.» فریبا در مورد اشتباهات متعدد بازیکنان و انتقاداتی که مطرح شد، گفت: «بازی خوبی نبود. اگر خط به خط بررسی کنیم، هیچ‌کدام از خطوط انتظارات را برآورده نکردند. هافبک‌ها سنگین بودند. البته دلیل اصلی این مسأله پرسی بود که حریف روی تیم ما گذاشته بود. مربی آنها هم قبل از بازی اعلام کرده بود که برای پرس ایران برنامه دارد.» پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه بسیاری معتقدند تیم ملی نباید مقابل هنگ‌کنگ به این صورت تحت فشار قرار بگیرد، گفت: «دلیل این مسأله، همان پرسی بود که گذاشته بودند. البته مردم از تیم ملی توقع بیشتری دارند و همانطور که امیر قلعه‌نویی اعلام کرد توقع‌شان هم به حق است. ان‌شاءالله از بازی امارات به قول معروف به تنظیمات کارخانه برمی‌گردیم.» کارشناس فوتبال درمورد اینکه از چند ماه قبل تذکراتی نسبت به نوع بازی و کندی خط دفاعی که باعث تحت فشار قرار گرفتن تیم می‌شود، داده شده بود، گفت: «از روز اول هم گفته بودم در عمق دفاع دچار اشکال هستیم. باید این منطقه ترمیم شود. ضمن اینکه هم خود مدافعان باید شرایط را درک کنند و هم هافبک‌ها، در فوتبال امروز دفاع کردن فقط مختص مدافعان نیست و از خط حمله شروع می‌شود. وقتی از خط حمله فضاها را نبندید، کار سخت می‌شود. این انتقادات شاید وارد باشند اما ان‌شاءالله با برگشت خلیل‌زاده شرایط بهتر شود.»
 

توصیه صادقی
به حمایت از تیم ملی
امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در خصوص حمایت از ملی‌‌پوشان گفت: «من به عنوان بازیکن سابق تیم ملی حق دارم حرف بزنم و فکر می‌کنم برداشتن بار روانی از روی تیم ملی می‌تواند مؤثر باشد. در سال 2013 که برای جام جهانی تلاش می‌کردم از سه بازی مهم باید امتیاز می‌گرفتیم و آن سال اتفاقات قشنگی رخ داد که باعث شد تمرکز بازیکنان در بالاترین شرایط باشد. یک کارشناس باید زبان قشنگی داشته باشد و نباید اینطور باشد که اگر خودمان هستیم حمایت کنیم و اگر نبودیم آن تیم را بکوبیم. هر کسی که سرمربی تیم ملی است فرقی ندارد و باید از او حمایت کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی