صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و نه - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 

نعمتی و بابایی هم برگشتند
سرخپوشان پایتخت در ادامه تمرینات خود، دیروز برنامه تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. علی نعمتی و علیرضا بابایی دو بازیکن تیم بودند که از دیروز به جمع قرمزپوشان اضافه شدند و در کنار بازیکنان به تمرین پرداختند. تمرین دیروز شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی می‌شد. غایبان تمرین، کماکان ملی‌پوشان و گئورگی گولسیانی بود که با هماهنگی کادر فنی، از اواخر هفته جاری به تمرینات اضافه خواهد شد.


بازی تدارکاتی جمعه پشت درهای بسته
 پرسپولیس برای آمادگی هر چه بیشتر برای نیم فصل دوم لیگ برتر و اولین بازی در جام حذفی، در دیداری دوستانه به مصاف تیم چادرملو، صدرنشین نیم فصل اول لیگ آزادگان می‌رود. این دیدار با توافق کادر فنی دو تیم و هماهنگی دو باشگاه، روز جمعه بیست و نهم دی ماه در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.


مفاصاحساب مالیات برانکو گرفته شد
هیأت‌ مدیره، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته، جلسات کاری متعددی را برگزار کرده‌اند. پیرو این جلسات و جمع‌بندی‌هایی که در جریان آن صورت گرفت؛ برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه درجه یک پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت مربیگری انتخاب شد. در پی همین تصمیم، پس از مذاکرات نخستین، برای تسویه حساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری فی‌ما‌بین از سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ اقدام شد. حال می‌توانیم به اطلاع هواداران عزیز برسانیم؛ با طی شدن مراحل اداری، مفاصاحساب مالیاتی نیز امروز اخذ و‌ تحویل رضا چلنگر شد تا به سرمربی اسبق پرسپولیس ارائه شود. به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن ملاحظات حرفه‌ای فوتبال، وارد فاز بعدی مذاکرات با سرمربی اسبق باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، می‌شود. بعد از اخذ مفاصاحساب مالیات برانکو مدیرعامل پرسپولیس راهی قطر خواهد شد تا با گزینه سرمربیگری سرخ‌ها مذاکره کند. هنوز زمان سفر درویش به قطر مشخص نشده و معلوم نیست او تنها خواهد رفت یا مدیر دیگری همراه او خواهد بود.


دو بازی تدارکاتی
در اردوی دبی
طبق برنامه اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس این تیم از تاریخ اول تا دوازدهم بهمن ماه راهی اردوی دبی خواهد شد تا بعد از چهار سال و نیم طلسم اردو نرفتن این تیم شکسته شود. قرار است پرسپولیس در این اردو در محل باشگاه ایرانیان که مجاور با باشگاه النصر امارات است اقامت پیدا کند ضمن اینکه قرار شده در این اردو دو بازی تدارکاتی هم برگزار کند که هنوز زمان و حریف مقابل سرخ‌ها در این دو بازی مشخص نیست و رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد. گفتنی است پرسپولیس جمعه یک بازی تدارکاتی با تیم چادرملو برگزار خواهد کرد و سه روز بعد راهی دبی می‌شود. نکته اینکه بعید است تا زمان پایان این اردو نیز خبری از برانکو و کادرش در پرسپولیس شود و احتمالاً تیم با کادر فعلی در این اردو حاضر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی