خبر

اقتدار بسکتبال با ویلچر در شروع مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را با شکست کره‌جنوبی شروع کرد. مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور تایلند شروع شده و تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در اولین مسابقه ماه به مصاف تیم کره جنوبی رفت و شاگردان دستیار با نتیجه 67 - 48 مقتدرانه به پیروزی رسیدند. شاگردان دستیار امروز در دومین مسابقه مقابل تیم ملی تایلند میزبان قرار می‌گیرند.


قهرمانی تیم دونفره ایران در فیوچرز کیش
تیم دوبل تنیس ایران قهرمان هفته دوم مسابقات فیوچرز کیش شد.
سامیار الیاسی و علی یزدانی با شکست رقبا، فینالیست شدند که تیم دوبل ایرانی با پیروزی مقابل تنیسورهای ایتالیا قهرمانی را به دست آوردند.
سینا مقیمی هم در مرحله یک چهارم انفرادی باخت و به نیمه نهایی نرسید. مقیمی که تنها تنیسورایرانی در مرحله یک چهارم نهایی بود با باخت مقابل تنیسور روسی در حسرت فینال هفته دوم فیوچرز کیش ماند.
 

تیراندازان اهداف پروازی در خط آتش
نمایندگان کشورمان در تراپ از امروز ، ۲۴ دی ماه در خط آتش مسابقات قهرمانی آسیا قرار می‌گیرند. مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک پاریس 2024 از 22 دی ماه تا 2 بهمن ماه در کویت برگزار می‌شود.
 مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، امیرحسین آقازاده و اسماعیل باقری در تراپ و علی دوستی، عبدالقادر شیرمحمدی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به کویت هستند. امیر چاووشی سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ این تیم را همراهی می‌کنند.


آغاز مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی گلبال مردان  
اولین مرحله از تمرینات تیم ملی گلبال مردان ایران برای آمادگی حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از دیروز ۲۳ دی‌ ماه آغاز شد. اولین مرحله از اردوی تیم ملی گلبال مردان برای آمادگی حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از دیروز ۲۳ دی ماه آغاز شد و تا ۲۹ دی ماه ادامه دارد. مصطفی شهبازی، حسن جعفری، محمد پرنیا، مهدی عباسی، محمدمهدی نفیسی، محمدمهدی زارعی، خلیل شهریارنسب، میلاد سوری و نعمت‌الله سرافراز ۹ ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر بهمن دوستی سرمربی، محمدکرم کولیوند و علی‌اکبر ابریشمی به عنوان مربیان تیم ملی انجام می‌دهند. تیم ملی گلبال مردان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به عنوان سوم دست یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی