خبر

ستاره پرسپولیس منتظر سردار!
درخشش مهدی ترابی در پرسپولیس کاری کرد تا امیر قلعه‌نویی مثل کارلوس کی‌روش او را در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بدهد و این بازیکن هم با انگیزه زیادی مشغول به تمرین در قطر است تا بتواند خودش را به کادر فنی اثبات کند و جلوتر از مهره‌هایی مثل محمد محبی، مهدی قایدی و... به ترکیب برسد.
به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی در حالی خودش را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که امید زیادی دارد پس از نمایش مؤثر در پرسپولیس و مثل دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی برابر اندونزی، در مسابقه یکشنبه شب مقابل فلسطین هم در جمع 11 نفر اصلی ایران بماند و با تلاش زیاد در تمرینات، جایگاه ثابتی پیدا کند.
این بازیکن در نخستین مسابقه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019 حضوری ثابت در ترکیب مقابل یمن داشت، ولی در دومین دیدار برابر ویتنام به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که پنج دقیقه پس از ورود به بازی توانست پاس گل دوم ایران را به سردار آزمون بدهد.
ترابی که در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هشت بازی انجام داده و مقابل تیم‌های آنگولا (2 بار) و قرقیزستان پاس گل داده، امیدوار است مثل دوره گذشته جام ملت‌ها، دوباره پاس گل بدهد و سردار، مهدی طارمی و... را در موقعیت گلزنی قرار دهد.


برگزاری مسابقات با رصد حراستی و قضایی
اقدام فدراسیون برای جلوگیری از تبانی و شرط‌بندی
در هفته‌های گذشته اخبار متعددی درباره تبانی و شرط‌بندی در برخی مسابقات دسته‌های پایین‌تر به خصوص لیگ دسته سوم فوتبال شنیده شده است.
حتی برخی افراد در فضای مجازی در این خصوص توضیحاتی دادند و بعضی هم با حضور در کمیته اخلاق گزارش‌هایی را به مقامات فوتبال ارائه کردند.
به همین خاطر با نزدیک شدن به دو هفته پایانی لیگ دسته سوم، فدراسیون فوتبال قصد دارد جلوی مسائل ناپسند را بگیرد و با اقدامات ویژه فضا را به سمتی ببرد که نتیجه مسابقات در داخل زمین تعیین شود. در بیانیه‌ای که سازمان لیگ فوتبال در این باره منتشر کرده، آمده است: «دو هفته پایانی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تحت نظارت و رصد ارکان قضایی و نظارتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می‌شود.»
سازمان لیگ همچنین نوشته است: «با توجه به حساسیت ویژه دو هفته پایانی مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در فصل جاری و پیشگیری از هرگونه رفتار شائبه‌برانگیز برخی افراد سودجو، طبق سنوات گذشته مسابقات در این مرحله دقیق‌تر از قبل تحت نظارت و رصد ارکان قضایی و نظارتی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته‌های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت تا رقابت‌ها در فضایی کاملاً سالم و عادلانه همچون گذشته برگزار شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی