صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۲۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۲۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 

پرداخت مطالبات یحیی در سه قسط
در شرایطی که گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی و نماینده‌اش برای دریافت مطالبات مالی با باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده‌اند و درویش اعلام کرده این مربی باید استعفا بدهد تا شرایط دریافت مطالبات او تغییر کند اما دوشنبه شب نماینده یحیی در باشگاه حاضر شد و طرفین برای تفاهمنامه فسخ قرارداد یا همان اقاله به توافق رسیدند. یکی از مهم‌ترین موارد این فسخ توافقی بحث مالی و مطالبات یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بود که طی این توافقنامه قرار شده در سه قسط به این مربی پرداخت شود. البته چکی در کار نیست و طرفین درباره زمان دریافت این اقساط توافق کرده‌اند. یحیی گل‌محمدی نیمی از آپشن فصل قبل به علاوه 20 درصد رقم قرارداد این فصل خود تا نیم فصل را از باشگاه پرسپولیس طلب دارد. گفتنی است آپشن فصل قبل او 10 درصد رقم قرارداد بابت قهرمانی لیگ و 5 درصد بابت قهرمانی جام حذفی بود که به بیشتر بازیکنان هم چنین درصدی تعلق گرفته است اما فقط نیمی از مبلغ آپشن پرداخت شده است. طبق این توافق یحیی گل‌محمدی 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نخواهد کرد و هیچ ادعایی نسبت به آن نخواهد داشت.


پیشنهاد
تجلیل از گل‌محمدی
در روزهایی که پیدا کردن جانشین برای گل‌محمدی به دغدغه اصلی این روزهای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تبدیل شده، در جلسه مهم این باشگاه، رضا درویش پیشنهاد تجلیل از یحیی را مطرح کرد. در بخشی از اطلاعیه پرسپولیس در این خصوص آمده است: «رضا درویش ضمن ارائه گزارشی از اقاله قرارداد همکاری با سرمربی پیشین تیم و تفاهمی که صورت گرفت، پیشنهاد کرد برنامه‌ای برای تجلیل از یحیی گل‌محمدی به جهت توفیقات و قهرمانی‌هایی که همراه با پرسپولیس به دست آورد، تدارک دیده شود که با استقبال و تأیید همراه بود.» به هر حال گل‌محمدی دیشب از ایران رفت تا مدتی در دبی استراحت کند.

 
تأکید به شروع به‌موقع تمرینات
در جلسه دیروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس موضوعات مختلفی در خصوص مذاکره با برانکو و دیگر گزینه‌های مورد تأیید، مطرح شد و همچنین یکی از موضوعات مورد بحث اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس، تأکید بر شروع تمرینات طبق برنامه قبلی بود.  در حال حاضر گل‌محمدی قراردادش را با باشگاه فسخ کرده اما دستیاران او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارند و اگرچه ممکن است با حضور سرمربی جدید تغییراتی در کادر فنی این تیم به وجود بیاید اما مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید دارند تمرینات طبق برنامه قبلی برگزار شود تا اعضای این تیم از شرایط بدنی ایده‌آل خود دور نشوند و پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم امتیازات دیگری از دست ندهد. شانسی که پرسپولیس در این روزها دارد برگزاری جام ملت‌ها و تعطیلات طولانی نیم فصل است و آنها فرصت دارند که سرمربی و بازیکنان جدید را استخدام کنند اما بازهم نباید زمان طلایی آماده‌سازی و جذب بازیکن را از دست بدهند.

جستجو
آرشیو تاریخی