صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

درویش نرفت یحیی رفت
ساعاتی قبل از ماجرای فسخ قرارداد سرمربی مستعفی سرخ‌ها در شرایطی که گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی با یک حرکت شبه کودتا در پرسپولیس خواهد ماند تا درویش از پرسپولیس جدا شود، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری با این محتوا که «دست خدا بالاترین دست‌هاست» به نوعی اعلام کرد که برخلاف اخبار منتشر شده درویش در مسند کار باقی خواهد ماند و این شایعات واقعیت ندارد اما شاید در آن ساعات همچنان بحث کودتا پررنگ‌تر از این استوری و مفهوم آن به حساب می‌آمد.
در عین حال این مسأله مطرح شده بود که روز 20 دی‌ماه مدت مأموریت درویش در باشگاه پرسپولیس به پایان می‌رسد اما ظاهراً درویش برای حضور در باشگاه پرسپولیس مأمور نشده و محدودیتی با این عنوان ندارد.
جالب اینکه درویش در مصاحبه نیمه شبی خود با برنامه فوتبال برتر در این‌باره هم صحبت کرد و گفت: «از روزی که آمدیم یکسری دنبال مقاصد خاصی بودند و دنبال این بودند که فلانی رفته یا هفته دیگر می‌رود. به برخی می‌گویم ما برویم دردی دوا نمی‌کند. ما برویم باز هم کار هست. اگر خدا محبت نمی‌کرد این سه قهرمانی مهیا نمی‌شد. وظیفه ما این است تا هستیم کار کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. ما تا آنجا که وسع داریم تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا دل مردم را شاد کنیم. برخی دنبال مقاصدی هستند و برنمی‌تابند تا آرامش به باشگاه بازگردد.»


مشکل بزرگ؛ برانکو به اردو نمی‌رسد
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد اردوی خارجی برای این تیم در نظر بگیرد و به احتمال زیاد بعد از چند روز از شروع تمرینات این اردو در دبی آغاز خواهد شد.
قرار است تمرینات پرسپولیس از روز شنبه آینده با حضور دستیاران یحیی گل‌محمدی آغاز شود که طبیعتاً برانکو تا آن زمان در دسترس نیست اما باشگاه پرسپولیس امید داشت که با شروع اردوی خارجی، برانکو را کنار تیم داشته باشد.
با این وجود با در نظر گرفتن شرایط تیم ملی عمان و حضورش در جام ملت‌ها بعید است برانکو بتواند در این اردو حضور داشته باشد چرا که قرار است این اردو 5-4 روز بعد از شروع تمرینات در تهران آغاز شود.
بازی‌های تیم ملی عمان در مرحله مقدماتی تا 5 بهمن طول خواهد کشید و در صورت صعود این تیم به مرحله بعد که احتمالش بسیار زیاد است این تیم باید طی روزهای 10 و 11 بهمن نیز در مرحله حذفی به میدان برود و هر چه ماجراجویی عمان در این تورنمنت طولانی‌تر شود برانکو دور از دسترس خواهد بود.
با این شرایط یا مدیران باشگاه پرسپولیس باید زمان اردو را به تعویق بیندازند یا چاره دیگری بیندیشند. شاید هم مثل دو تابستان اخیر اصلاً اردوی خارجی پرسپولیس لغو شود.

جستجو
آرشیو تاریخی