مورینیو بازی بدون سردار را تمرین کرد

سردار آزمون؛ نه تیم ملی نه رم

 

سردار آزمون با تصمیم ژوزه مورینیو در ایتالیا ماند تا دیرتر به اردوی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ملحق شود.
 رم برای دو بازی مقابل آتالانتا در سری آ و لاتزیو در جام حذفی نیاز به آزمون داشت و به همین دلیل بعد از مذاکره با فدراسیون فوتبال، مجوز حضور سردار در این دو بازی صادر شد.
 برابر آتالانتا اما فرصت بازی به سردار نرسید. او که لقب تعویض طلایی ژوزه مورینیو را در اختیار دارد، پیش‌بینی می‌شد در این بازی هم وارد زمین شود اما تصمیم مورینیو این بود که سردار 90 دقیقه روی نیمکت بنشیند و نمایش سایر هم‌تیمی‌های خود را تماشا کند. مورینیو حتی پائولو دیبالا را تعویض کرد اما باز هم از آزمون استفاده نکرد تا برابر رقیب قدرتمند خود به تساوی یک بر یک برسد. آزمون این روزها با پیشنهاد سویا در لالیگا مواجه شده اما خودش اعلام کرده علاقه‌ای به ترک رم ندارد. با این وجود سویا همچنان به مذاکرات خود با بایرلورکوزن ادامه می‌دهد و قصد دارد هر طور که شده آزمون را جذب کند. اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد. اگر حتی سردار هم به این انتقال رضایت دهد، باید باشگاه رم نیز موافقت خود را اعلام کند. رم هم اعلام کرده تنها در صورتی اجازه جدایی آزمون را خواهد داد که بتواند جایگزین مناسبی برای او جذب کند و در کل این اتفاق خیلی سخت به نظر می‌رسد.

جستجو
آرشیو تاریخی