صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و یک - ۱۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و یک - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

دلیل حضور عضو جدید هیأت مدیره
حضور علی آقا محمدی، عضو جدید هیأت مدیره استقلال باعث شد تا کاظم اولیایی درباره چرایی این همکاری توضیحاتی ارائه کند: «مدتی است که همه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که هیأت مدیره باید وزن و اندازه‌ای در حد نام استقلال داشته باشد. در زمان وزیر قبل نیز تلاش‌هایی انجام دادیم تا وزن هیأت مدیره را بالا ببریم تا بتوانیم از حق باشگاه به خوبی دفاع کرد. حالا نیز پس از آنکه جمیعاً از آقای آقامحمدی خواستیم تا به باشگاه بیاید، ایشان این موضوع را پذیرفته است که قطعاً این اتفاق منشأ خیر و برکت خواهد بود. بالاخره زمانی که در دهه 70 هیأت مدیره در اختیار ایشان بود، شاهد بهترین و موفق‌ترین دوران استقلال بودیم.» اولیایی یکی از افرادی بود که برای بازگشت آقا محمدی به استقلال اشتیاق زیادی داشت. او رابطه خوبی با عضو هیأت مدیره جدید استقلال دارد.

درآمد 33 میلیاردی
باشگاه استقلال میزان درآمد خود از جذب اسپانسر جدید را اعلام کرد.
پس از اعلام رسمی عقد قرارداد آبی‌های تهران با اسپانسر جدید که شامل 2 برند است، میزان درآمدزایی باشگاه استقلال برای نیم‌فصل دوم مشخص شد. با توجه به اطلاع‌رسانی استقلال این باشگاه از این قرارداد 33 میلیارد تومان درآمدزایی خواهد داشت و قرار است تبلیغات مربوطه پشت پیراهن بازیکنان انجام شود. تعداد اسپانسرهای استقلال در فصل جاری به عدد 8 رسیده است و گفته می‌شود مدیران استقلال هیچ محدودیتی برای خود در این راستا قائل نیستند و به دنبال جذب اسپانسرهای بیشتر برای این باشگاه هستند.

استقلال: ساخت ورزشگاه برای ما مجانی است
باشگاه استقلال مدعی شده که ساخت ورزشگاه جدید که به تازگی مقدمات آن فراهم شده، بدون هزینه خواهد بود. خطیر چند روز پیش میزبان نماینده‌های یک شرکت مالزیایی بود که بعد از پایان این جلسه اعلام شد که باشگاه استقلال برای ساخت ورزشگاه به توافق رسیده است. مدیرعامل استقلال سپس اعلام کرد برای ساخت این ورزشگاه لازم است 500 میلیون دلار هزینه شود. اما به تازگی مشاور خطیر اعلام کرده ساخت این ورزشگاه هیچ هزینه‌ای برای باشگاه استقلال به همراه نخواهد داشت و قرار است بدون اینکه پولی پرداخت شود، ورزشگاه ساخته شود. اینکه چه طور استقلال قادر است بدون هزینه چنین پروژه بزرگی را به سرانجام برساند توضیح دقیقی داده نشده است اما انتظار است باشگاه استقلال منابع ورودی خود را اعلام کرده و یا اگر قرار است تهاتری میان ایران و کشور سازنده انجام شود، به مردم گفته شود که تهاتر به معنای ندادن پول نیست و نوعی امتیازگیری در مقابل یک امتیاز دیگر است.

جستجو
آرشیو تاریخی