خبر

تمرین شمشیربازان سابر زیر نظر فتوحی!
شمشیربازان ملی پوش سابر، برای جام جهانی گرجستان، تمرینا‌ت‌شان را در اردو از سر گرفتند؛ آن هم زیر نظر مسعود فتوحی مربی تیم و برادر یکی از شمشیربازان. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر و احمدرضا شهمیری اردونشینانی هستند که تا 20 دی ماه تمرین می‌کنند.
در حالی که فدراسیون بعد از استعفای امین قربانی سرمربی تیم و «نه» پیمان فخری برای برگشت دوباره، مدعی است برای استخدام مربی خارجی دست به کار شده، اما ظاهراً از حالا با کمک مالی 5 هزار دلاری کمیته ملی المپیک، کمبود بودجه فدراسیون و دستمزد بالای 10 هزار دلاری مربیان تاپ دنیا، باید مسعود فتوحی را بالای سر تیم دانست؛ دبیر هیأت شمشیربازی یزد که مدت زیادی نیست کنار تیم ملی است. او که برادر بزرگتر محمد فتوحی یکی از ملی‌پوشان سابر است و با شروع دوره ریاست علیرضا پورسلمان، قبل از اینکه مربی تیم ملی باشد با تیم نوجوانان و جوانان با هزینه جیبش به قهرمانی آسیا رفت با تیم امید هم کار کرده و حتی مدیر فنی  تیم ملی سابر زنان بود و مسئولیت تیم دانشجویان را در یونیورسیاد دانشجویی داشت. مسعود فتوحی از سال قبل و گرندپری اورلئان فرانسه و گرندپری تونس کنار تیم بود و به درخواست امین قربانی برای بازی‌های آسیایی هانگژو مربی تیم بود. مربی‌ای که شاید تجربه یکساله‌ای از کار کنار تیم ملی شمشیربازی سابر داشته، برای اینکه برنامه تیم بهم نخورد، از دیروز با شروع اردو تمرین شمشیربازان را زیر نظر دارد. شاید شروع کار برای اینکه شمشیربازان از برنامه عقب نیفتند خوب باشد، اما باید دید برای مسعود فتوحی چه؟ هر چند او اعتراف می‌کند کار سختی دارد: «من کار صد درصد سختی دارم. با این حال من هستم تا فدراسیون سرمربی را انتخاب کند.»
شاید بهترین کار شروع اردو و تمرین باشد تا ملی‌پوشان از فرم بدنی خارج نشوند، اما باید دید مسعود فتوحی به لحاظ فنی چقدر می‌تواند کمک حال شمشیربازان سابر باشد.


شکست تیم هندبال روسیه مقابل ایران
تیم ملی هندبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفت و در پایان توانست دومین پیروزی خود را کسب کند و به کار خود در این تورنمنت پایان دهد. تیم ملی هندبال کشورمان که در نیمه نخست با ترکیبی متفاوت روانه زمین شده بود، روبه‌روی جوانان روسیه غافلگیر شد و این نیمه را 12 بر 15 واگذار کرد. اما  در نهایت این بازی را 27 - 29 به نفع خود پایان دادند. یونس آثاری بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد.‌ تیم ملی هندبال کشورمان با پایان مسابقات تورنمنت چهارجانبه مسکو، امروز دوشنبه ساعت 23:25 به صورت مستقیم از مسکو به بحرین، میزبان برگزاری بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، پرواز می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی