با انصراف گزینه‌های اصلی کار والیبال گره خورد

فدراسیون به سر خط رسید

با انصراف پیاتزا و هاینن و احتمال انصراف لورنزتی گزینه سوم مربی خارجی از آمدن به تهران، کمیته فنی پیشنهاد بررسی گزینه‌های جدید را داد. کمیته فنی فدراسیون والیبال ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و جواد مهرگان (به صورت آنلاین) همراه وحید مرادی اعضای کمیته فنی بودند که قرار بود دیروز از بین ویتالی هاینن بلژیکی، آنجلو لورنزوتی ایتالیایی، سعید معروف ایرانی و روبرتو پیاتزا ایتالیایی، از سرمربی تیم ملی رونمایی کنند اما نشد. در واقع انصراف پیاتزا سرمربی تیم ملی هلند و ویتالی هاینن بلژیکی و تردید لورنزتی برای حضور در تهران، برنامه کمیته فنی را تغییر داد. فدراسیون با این شرایط دوباره به نقطه سر خط رسید. یعنی دوباره راه رفته را از نو برود. حالا قرار است گزینه‌های دیگری را سر فرصت بررسی کرده تا سرمربی تیم ملی را از بین آنها انتخاب کنند. محمود افشاردوست سخنگوی کمیته فنی در این باره می‌گوید: «با صحبت در شورای مشورتی و کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که زمان هست و نیاز به فوریت وجود ندارد، چون بعضی گزینه‌ها برای حضور در ایران تردید دارند. بنابراین در نشست دیروز مقرر شد بررسی بیشتری صورت گیرد و با تفکر بیشتر روی گزینه‌های خارجی و داخلی و بررسی بیشتر در جلسات هفتگی بهترین تصمیم گرفته شود. مذاکرات به قوت خود باقی است.»
افشاردوست از انصراف مربیانی که تا به اینجای مذاکره پیش آمده‌اند تعجب می‌کند: «شرایط برای والیبال ایران کمی سخت شده است و باید فدراسیون از کانال‌هایش استفاده کند و مذاکرات را ادامه دهد. ممکن است انصراف دو گزینه به هر دلیلی باشد و این موضوع در کشورمان مسبوق به سابقه است.»
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال حتی خبر از سفر سرپرست فدراسیون برای مذاکره رودررو می‌دهد: «سرپرست فدراسیون والیبال در صورت لزوم برای مذاکرات حضوری به خارج از ایران سفر می‌کند تا از نزدیک با گزینه‌های مدنظر مذاکره کند. همچنین به پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت اعضای کمیته فنی برای ایجاد انگیزه بیشتر و استفاده از حداکثر ظرفیت، پاداش و جایزه خاص و ویژه‌ای در صورت صعود به المپیک برای تیم ملی در نظر گرفته شده است.»
جستجو
آرشیو تاریخی