خبر


هیچ خبری از لوکادیا نیست
در شرایطی که لوکادیا و مدیربرنامه‌هایش جوابی به درخواست پرسپولیس جهت مذاکره ندادند و به نظر می‌رسد موضوع جدایی یحیی گل‌محمدی این داستان را هم فعلاً مسکوت گذاشته است دوباره شایعاتی درباره او مطرح شده که البته پایه و اساس درستی ندارد. دیروز رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس در استوری اینستاگرامش نوشته بود با مدیربرنامه‌های لوکادیا در ترکیه صحبت کرده و او گفته می‌تواند لوکادیا و حتی مهاجمی بهتر از لوکادیا را برای این تیم بیاورد اما از درون باشگاه افرادی اجازه نمی‌دهند. البته به نظر می‌رسد آن مدیربرنامه هم خواسته برای خودش بازارگرمی کند وگرنه خود مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس دو هفته قبل به بازگشت لوکادیا ابراز علاقه کرده بودند و با اینکه این بازیکن به پرسپولیس بدهکار است جوابی به این پیشنهاد نداده است. از سوی دیگر چنانچه در رأس کادر فنی پرسپولیس تغییراتی صورت بگیرد شاید اصلاً سرمربی جدید لوکادیا را نخواهد چرا که نظر او شرط است.


خدابنده‌لو یکی از سه خرید احتمالی
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با سه بازیکن برای انتقال در زمستان به توافق رسیده است.
یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل مس رفسنجان از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کرد. هرچند به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تمایلی به ماندن ندارد و روی استعفای خود مصرانه ایستاده است اما رضا درویش و باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست این مربی مشغول خرید زمستانی شده‌اند!
گفته می‌شود یکی از این گزینه‌ها برای جانشینی احتمالی میلاد سرلک، محمد خدابنده‌لو است. هافبک ۲۳ ساله مس رفسنجان در لیست خرید گل‌محمدی بوده و البته با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما گفته می‌شود خدابنده‌لو خودش اعلام آمادگی کرده که رضایتنامه‌اش را از مس رفسنجان بگیرد و قرمزپوش شود. خدابنده‌لو تابستان سال گذشته هم با پرسپولیس توافق کرده بود اما با ملبغ بالاتری از ذوب‌آهن راهی گل‌گهر سیرجان شد و این فصل هم به مس رفسنجان پیوست.


تراز منفی 159 میلیاردی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس که پیش از این قرارداد ۱۱۰ میلیاردی خود را با ایرانسل امضا کرده بود، حالا خبر از امضای سه قرارداد جدید داده است. البته باشگاه پرسپولیس خبر همکاری با بیمه معلم و شرکت طبیعت را پیش از دربی منتشر کرده بود اما حالا اعلام کرده که سه اسپانسر جدید سرخ‌پوشان روی هم ۵۶ میلیارد به خزانه این باشگاه اضافه خواهند کرد. به این ترتیب مجموع درآمدهای باشگاه پرسپولیس از اسپانسرهای خود ۱۶۶ میلیارد تومان است که البته در این بین هنوز رقم درآمد از بانک شهر اعلام نشده است. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس ۳۲۵ میلیارد باید به کادرفنی و بازیکنان خود پرداخت کند و همچنین باید هزینه جاری باشگاه را نیز متقبل شود. به این ترتیب تراز باشگاه پرسپولیس حداقل ۱۵۹ میلیارد تومان منفی است.

جستجو
آرشیو تاریخی