سوژه

سرلک سرباز شد عمری می‌تواند بماند
با اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا و با توجه به تداوم قانون قبلی حضور بازیکنان مشمول در تیم‌های لیگ برتری، میلاد سرلک باید در تاریخ اول اسفند ماه خودش را به یگان خدمتی‌اش معرفی کند و از نیم فصل دوم قادر به همراهی پرسپولیس نیست ولی محمد عمری شرایط سنی لازم برای بازی در پرسپولیس تا آخر فصل را دارد مگر اینکه خودش بخواهد سرباز شود.
با این وجود هر دو بازیکن می‌توانستند از مزیت معافیت تحصیلی با گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه استفاده کنند که با یک اشتباه از این مزیت بهره نبردند.
ظاهراً هر دو بازیکن دو بار از حضور در دانشگاه انصراف داده‌اند و قادر به ثبت نام مجدد در دانشگاه نیستند و به راحتی این امتیاز را از خود سلب کردند.
این در حالی است که بسیاری از بازیکنان لیگ برتری مشمول با بهره‌مندی از این امتیاز سال‌هاست خدمت سربازی‌شان را به تعویق می‌اندازند.
 

چهارمین ناکامی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه
عصر دوشنبه پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رودرروی تیم مس رفسنجان قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. این دیدار چهارمین ناکامی شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدارهای خارج از خانه بود. پیش از این دیدار، پرسپولیس در بازی با ملوان در هفته هشتم به تساوی بدون گل دست یافته بود و در هفته دهم مقابل سپاهان نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد. در بازی هفته سیزدهم مقابل استقلال خوزستان هم شاگردان گل محمدی نتوانستند پیروز از زمین خارج شوند و به روند نزولی خود ادامه دادند. پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان، فولاد و تراکتور در خانه حریف پیروز بوده است.
پرسپولیس با تساوی مقابل مس رفسنجان ۳۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. این تیم در هفته شانزدهم در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.
 

8 دقیقه از بازی را هیچ‌کس ندید!
در شرایطی که نیمه نخست بازی مس رفسنجان – پرسپولیس با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید بعد از 15 دقیقه همه منتظر شروع نیمه دوم بودند اما خبری از تصاویر تلویزیونی نشد.
خیلی زود مشخص شد پخش تصاویر قطع شده و با اینکه بازی آغاز شده اما خبری از پخش تلویزیونی نیست.
با این حال جالب اینجاست که چیزی حدود 8 دقیقه طول کشید تا تصاویر دوباره وصل شده و بینندگان از جریان بازی مطلع شوند. در عین حال به محض شروع بازی و پخش تصاویر تلویزیونی مشخص شد که مس رفسنجان با حرکت پریرا و خطای فرشاد فرجی موفق به کسب ضربه پنالتی شده است.
با این وجود آن 8 دقیقه حد فاصل دقیقه 46 تا 54 به نوعی در بازی گم شد و هیچ‌کس غیر از حاضران در ورزشگاه رفسنجان نمی‌دانند که موقعیت گل یا صحنه‌های مهیجی در آن دقایق اتفاق افتاده است یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی