صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

چه کسی دو هفته تمرین را تعطیل کرد؟
علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس دیروز در صحبت‌هایش به استعفای یحیی واکنش نشان داد و خبر از تعطیلی دو هفته‌ای تیم پرسپولیس داد و بازیکنان غیر ملی‌پوش این تیم می‌توانند پس از روزهای فشرده‌ای که سپری کردند کمی استراحت کنند. البته این خبر تا عصر دیروز از رسانه رسمی پرسپولیس منتشر نشده بود.
حال سؤالی که پیش می‌آید این است که این تعطیلات از طرف یحیی گل‌محمدی بعد از بازی به بازیکنان داده شده یا اینکه این برنامه از قبل مشخص بوده است؟ در هر صورت پرسپولیس فرصتی برای تلف کردن ندارد و آنها باید ضعف‌های خودشان را در نقل و انتقالات زمستانی پوشش بدهند. باید دید تمرینات پرسپولیس پس از این تعطیلات به چه شکلی شروع خواهد شد.
 

اوسمار هم دنبال جدایی است
اوسمار دستیار اول و اسپانیایی یحیی جدا از مسائل مالی، از اینکه دیگر مثل سابق دستورات فنی‌اش در تیم اجرا نمی‌شود، شاکی است. گویا یکی از دستیاران ایرانی یحیی که اصرار زیادی دارد خودش را مغز متفکر پرسپولیس معرفی کند، حرفش نزد یحیی بیشتر از اوسمار خریدار دارد و مربی برزیلی هم خیلی‌ خوب متوجه این موضوع شده است.
در واقع شاید بتوان گفت در نتایج نیم‌ فصل سپری‌ شده از لیگ، نقش دستیاران ایرانی یحیی خیلی بیشتر از اوسمار بوده است. با این تفاسیر احتمال اینکه این مربی برزیلی تصمیم به قطع همکاری با پرسپولیس بگیرد، زیاد است. موردی که شاید باشگاه پرسپولیس هم از آن استقبال کند، از این جهت که جدایی این مربی می‌تواند از لحاظ مالی به این باشگاه کمک کند.
 

نظر اکثریت درباره سلامت گل پرسپولیس
گل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان سر و صدای زیادی به پا کرد و در همان حین بازی بسیاری از صفحات استقلالی به آفساید بودن این گل واکنش نشان دادند اما بعد از بازی سه کارشناس داوری گفتند گل سالم بوده و دو نفر اعلام کردند کمک داور باید آفساید می‌گرفته. محمدحسین ترابیان، مهدی عالیقدر و ابراهیم میرزابیگی سه کارشناسی بودند که گفتند مدافعی که در انتهای خط دفاعی مس قرار دارد، هنگام ضربه نزدیک‌تر از مهاجم به خط عرضی است و آفساید نیست.
محمدرضا ابوالفضلی و بابک وسیله‌بر دو کارشناسی بودند که گفتند کمک داور اشتباه کرده و باید آفساید می‌گرفت.
البته همین کمک داور در دقیقه 64 یک اشتباه بزرگ به سود پرسپولیس کرد. موقعیت تک به تک محسن آذرباد با بیرانوند را به اشتباه آفساید گرفت که هر 5 کارشناس داوری روی این اشتباه تأکید کرده‌اند.
در صحنه برخورد فرجی و پریرا هم همه کارشناسان رأی به درست بودن پنالتی مس رفسنجان داده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی